Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rise of the runaways (PRS)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rise of the runaways (PRS)

1 2 3 ... 152 153 154
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(oki)

1 feb, 2015 21:55

Borttagen

Avatar


( det utspelar sig under medeltiden)
( Prinsessan faller för en av sina tjänare men hon vet att det är förbjudet att ha något med en tjänare men hon dras till honom så mycket att hon inte kan hålla dig längre hon måste få vara med honom)

1 feb, 2015 21:57

Borttagen

Avatar


(låter bra)

1 feb, 2015 21:59

Borttagen

Avatar


( Kan även vara en prins och hans tjänare)

1 feb, 2015 22:01

Borttagen

Avatar


(jag vill vara tjänare )

1 feb, 2015 22:02

Borttagen

Avatar


( okej då är Jag prinsessan)

1 feb, 2015 22:02

Borttagen

Avatar


(skapar du tråden?)

1 feb, 2015 22:02

Borttagen

Avatar


( Du får)

1 feb, 2015 22:03

Borttagen

Avatar


Okej men då gör du mallen

1 feb, 2015 22:03

Borttagen

Avatar


Visst

1 feb, 2015 22:08

1 2 3 ... 152 153 154

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rise of the runaways (PRS)

Du får inte svara på den här tråden.