Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Döda mig då jag är inte värd att vara med i trekampen sa jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
15 maj, 2014 20:13 |
|
Lux
Elev |
- Varför la du ditt namn i bägaren då? Frågade jag drygt.
Jag bor i en vulkan. 15 maj, 2014 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag drog fram min kniv jag hade i byxbenet.
- Några sista ord? frågade jag. 15 maj, 2014 20:14 |
|
Lele
Elev |
15 maj, 2014 20:15 |
|
Borttagen
|
- Har du några sista ord? frågade jag elakt.
15 maj, 2014 20:15 |
|
Lux
Elev |
- Nä, men det var ju verkligen smart tänkt, sa jag ironiskt.
Jag bor i en vulkan. 15 maj, 2014 20:16 |
|
Lele
Elev |
15 maj, 2014 20:16 |
|
Borttagen
|
- Vad? frågade jag elakt.
15 maj, 2014 20:16 |
|
Lele
Elev |
15 maj, 2014 20:17 |
|
Lux
Elev |
- Men serri, du måste tävla, sa jag.
Jag bor i en vulkan. 15 maj, 2014 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen