Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens citat av kompisar/bekanta

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

1 2 3 ... 153 154 155 ... 328 329 330
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Sagt av engelskaläraren:

"Do you want me to decorate your classroom like Harry Potter's?"


0_0

17 sep, 2015 10:29

Safir
Elev

Avatar


på NO-lektionen

Lärare: Så, vet någon vad det tredje jordlaget uppifrån heter?
Ria: *räcker långsamt upp handen* Kattsand?

senare samma lektion

Lärare: Det tredje jordlagret kallas alltså blekjord, och vet någon varför alla färgpigment har försvunnit från det lagret?
Gustav: Man kanske kan gräva en grop och låta solen skina på blekjorden. Då borde den bli brunare... Eller?


Han måste bli ganska trött på vår klass ibland < 333

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscstylecaster.files.wordpress.com%2F2014%2F04%2Fmean-girls-19.gif%3Fw%3D500%26amp%3Bh%3D260

17 sep, 2015 15:27

Borttagen

Avatar


Bror:
"Stör mig inte, jag pratar med mitt sugrör!"

17 sep, 2015 18:47

Borttagen

Avatar


"Jag gillar inte C.R. Eller alltså jag gillar C.R. Fast jag gillar inte C.R."

Jag försökte förklara att min kompis pojkvän är min vän (ish) men jag är inte kär i honom. Det gick inte så bra.

17 sep, 2015 18:52

Borttagen

Avatar

+1


"vem är memes?" -min mamma 2k15 everybody

21 sep, 2015 17:51

Borttagen

Avatar


Vi var på en rättegång (som var inställd pga. de tilltalade, ett viktigt vittne och en nämndeman var ej där lol) och vi fick komma in i salen (vi satt bakom något slags glas i högrisksalen) och prata med tingsnotarien, domaren och de två nämndemännen som var där och ställa frågor typ, när försvarsadvokaten, åklagaren, ett vittne och offret hade gått och domaren (??? tror jag) frågade om vi visste vad de var, vi visste obviously att domaren var domare. Sedan ...

"Vad gör han då, som sitter och skriver?" - domaren
"Sekreterare." - Sol
"Nej, inte riktigt, det finns ett annat ord för det." - vår SO-lärare
"Mannen med pennan." - Simon

skrattade så mycket lol

22 sep, 2015 18:33

Hedwig96
Elev

Avatar


Läraren mitt under lektionen: Näj nu puddingar måste jag ha en kopp kaffe, är tillbaks om en deciliter

23 sep, 2015 13:50

Arivle
Elev

Avatar


En "kompis": Det är äckligt att va gay
Jag: HOMOFÅB!! Hur kan du ens säga det?!

Han är inte riktigt min vän längre

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

23 sep, 2015 18:44

Borttagen

Avatar


JAG PAXAR PASSVAGNARNA!! - V
Och jag paxar Cybermän, Daleks, Wreeping Angels, Sontarner... Dödsätare, Voldermort... (någon minut senare) Och TARDIS så jag kan sitta uppe i rymden och dricka varm choklad medan dem krigar mot er och era monster - jag. Snacka om att jag avr fandomskadad då.

23 sep, 2015 18:56

LIA15
Elev

Avatar

+2


Skrivet av Arivle:
En "kompis": Det är äckligt att va gay
Jag: HOMOFÅB!! Hur kan du ens säga det?!

Han är inte riktigt min vän längre

Det hände mig med en klasskompis igår. Det är hemskt att folk kan säga så!

23 sep, 2015 19:06

1 2 3 ... 153 154 155 ... 328 329 330

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

Du får inte svara på den här tråden.