Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GlennOstrich
Elev |
Inte jag heller.
Jag har aldrig varit med på TV 16 jun, 2013 16:25 |
|
Borttagen
|
Det har jag!
Jag har aldrig gillat kaviar. 16 jun, 2013 17:23 |
|
Sindra02
Elev |
INTE jag häller!
Jag har aldrig gillat mattanter! Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 16 jun, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
Nja, inte gillat men inte ogillat...
Jag har aldrig videochatat med någon på Skype 16 jun, 2013 18:25 |
|
parkinson123
Elev |
16 jun, 2013 18:32 |
|
Borttagen
|
Nix ^^
Jag har aldrig varit i USA 16 jun, 2013 18:34 |
|
parkinson123
Elev |
16 jun, 2013 18:35 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller, och kommer heller aldrig att vara.
Jag har aldrig funnit nöje i att "festa", ergo - supa mig full. 16 jun, 2013 18:38 |
|
parkinson123
Elev |
Inte jag heller, inte min grej och vill hellre ha kontroll över mig själv.
Jag har aldrig sett Indiana Jones. ![]()
16 jun, 2013 18:45 |
|
Sindra02
Elev |
Det har jag (lite)
Jag har aldrig haft en råtta! Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 16 jun, 2013 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen