Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Skrivet av hyperion: ^ Finn. Skrivet av ikka: INTE OKEJ INTE OKEJ INTE OKEJ. Världens bästa låt får inte vara en Blinn-duett, jag dör. EXAKT. Fan Ikka, ska vi ta över Glee eller och fixa allting RIB ställer till med? JA! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 maj, 2012 20:55 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av ikka: Skrivet av hyperion: ^ Finn. Skrivet av ikka: INTE OKEJ INTE OKEJ INTE OKEJ. Världens bästa låt får inte vara en Blinn-duett, jag dör. EXAKT. Fan Ikka, ska vi ta över Glee eller och fixa allting RIB ställer till med? JA! Consider it done! Nästa säsong, då jävlar blir det roligt ![]()
8 maj, 2012 21:04 |
|
ailiiin
Elev |
Jag har just insett hur mycket jag kommer sakna Glee när de väl slutar. Som tur är kommer det ju en till säsong, men ändå, det här castet.. dör för allihop! ♥ Kommer gråta under de kommande avsnitten, jag menar Glee har vart en stor del av mitt liv det senaste året.
Wiie, älskar Glee (Kände för att va lite glad på slutet 8 maj, 2012 22:56 |
|
EmahS
Elev |
9 maj, 2012 07:24 |
|
Celebikai
Elev |
kan inte alla mugglisar ta över RIB?
isåfall kommer CrimsonFlikkah sjunga do it like a dude. THAT'S A LAW ![]()
9 maj, 2012 13:51 |
|
hyperion
Elev |
9 maj, 2012 16:03 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
puck ♥3333
missade typ 75% av avsnittet inatt på grund av shitty live stream men ja, jag följer folk som livebloggar det så jag vet vad som hände ändå. det var ett hyfsat bra avsnitt, men jag gillade förra årets prom bättre. also: Spoiler: Tryck här för att visa!
9 maj, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: OMG YES. I NEED SOME SCREENTIME!!11kan inte alla mugglisar ta över RIB? isåfall kommer CrimsonFlikkah sjunga do it like a dude. THAT'S A LAW 9 maj, 2012 17:25 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet några bra svenska Glee fanfics?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 maj, 2012 18:00 |
|
EmahS
Elev |
9 maj, 2012 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






















Mugglarportalen