Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
GUD VAD KUL DET SKA BLI!!!!!
Vilka är det som kommer? 29 sep, 2012 08:47 |
|
Borttagen
|
29 sep, 2012 08:55 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Whohoo! JAAaaaagggg! 29 sep, 2012 08:57 |
|
Miss_Green
Elev |
29 sep, 2012 09:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: JA! Jjaaaaaag tror jag 29 sep, 2012 09:12 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: JA! Jjaaaaaag tror jag Jag kommer Harrypotterr snälla bli inte sjuk. Jag vill verkligen träffa dig igen xD men bättre. Alltså öga mot öga
29 sep, 2012 09:38 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte komma
29 sep, 2012 10:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tjejigadia: jaa för vi pratade ju typ inte ens?? D:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: JA! Jjaaaaaag tror jag Jag kommer Harrypotterr snälla bli inte sjuk. Jag vill verkligen träffa dig igen xD men bättre. Alltså öga mot öga 29 sep, 2012 10:06 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: jaa för vi pratade ju typ inte ens?? D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: JA! Jjaaaaaag tror jag Jag kommer Harrypotterr snälla bli inte sjuk. Jag vill verkligen träffa dig igen xD men bättre. Alltså öga mot öga I am sjukt taggad ;; ![]()
29 sep, 2012 10:07 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: jaa för vi pratade ju typ inte ens?? D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: JA! Jjaaaaaag tror jag Jag kommer Harrypotterr snälla bli inte sjuk. Jag vill verkligen träffa dig igen xD men bättre. Alltså öga mot öga I am sjukt taggad Jag kommer!! Det ska bli så kul!!!!!! ♥ Skönt att alla verkar vara hyfsat friska ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
29 sep, 2012 10:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen