Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLove<3
Elev |
28 sep, 2012 12:11 |
|
ellisnoris
Elev |
28 sep, 2012 12:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
LILA LILA LILA LILA LILA LILA LILA LILA LILA LILA
lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila ...vilket konstigt namn på den färgen ändå. har aldrig tänkt på det förut. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 sep, 2012 12:57 |
|
Lucy och Rose
Elev |
28 sep, 2012 13:16 |
|
BlondaHermione
Elev |
Jag avskyr båda två ._.
Men nä, rosa kan vara söt om den är sån här. Lite mörkare kanske. Lila. Brr. Min moster har alltid lila eyeliner runt ögonen, uuusch >.< Eller, det är snyggt, men inte i mina ögon. Den här rosa kan vara trevlig som en liten detalj, kanske ett smycke? Och min vita tyllkjol med chockrosa tights kan göra mig till en äkta rockarbrud. Rosa!
28 sep, 2012 14:07 |
|
LillLuna
Elev |
28 sep, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Lila, men då ska den vara mörkt plommonlila. Annars är ingen av färgerna särskigt fina.
28 sep, 2012 15:21 |
|
A.k
Elev |
Jag gillar mest lila. Tycker det är en cool färg. Har inget emot rosa men tycker inte om när den blir för grälla nyanser.
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 28 sep, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
lila, helt klart!!! det är min favoritfärg lol, helst mörklila ^^
28 sep, 2012 17:10 |
|
Dream
Elev |
jag gillar nog lila mest, då det varit min "favoritfärg" i några år...
28 sep, 2012 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen