Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Jaop :3
Det är jag det xP "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jul, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
:3 *addat*
8 jul, 2012 21:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Såklart Bra Bågskytten C: 8 jul, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
trodde du ogillade slytherin pga din signatursbild
8 jul, 2012 21:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 21:23 |
|
Lordlollo
Elev |
jag har märkt en sak, jag är tyo aldrig akriv i någon diskution. jag bara glor och tänker min åsikt sen tror jag att alla hör...
♆ 8 jul, 2012 21:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Lordlollo: haha du får börja skriva den jag har märkt en sak, jag är tyo aldrig akriv i någon diskution. jag bara glor och tänker min åsikt sen tror jag att alla hör... ![]()
8 jul, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: jag har märkt en sak, jag är tyo aldrig akriv i någon diskution. jag bara glor och tänker min åsikt sen tror jag att alla hör... Och sen undrar du varför ingen svarar dig? 8 jul, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Bågskytten Nja, mer för att allt är liksom bakfram xD Hufflisen är den största och starkaste och de andra små pluttisar och rädda xD
8 jul, 2012 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen