Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Robin
Jag är inte så glad över att vara i samma grupp som du heller, men snälla måste du total ignorera oss för det?
23 aug, 2013 21:22 |
|
FantasyGirl
Elev |
23 aug, 2013 21:26 |
|
batteri
Elev |
Alltså, ärligt talat så är jag bara otroligt avundsjuk, men jag hatar att du är så talangfull och att alla älskar dig. Det gör inte jag.
23 aug, 2013 21:40 |
|
Minihäst
Elev |
Vill du ses någon dag? Du är så jävla fin, hela du. Och du får mig att inte fundera lika mycket.
another day, another slay 23 aug, 2013 21:41 |
|
Borttagen
|
Jag hatar dig.
23 aug, 2013 23:21 |
|
FantasyGirl
Elev |
Snälla, jag älskar att vara med dig och du är en underbar vän, men du måste förstå att jag och Tova vill vara ensamma ibland, och det är ingen anledning för dig att låta så himla sjukt sårad.
24 aug, 2013 07:40
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-24 kl. 08:01
|
|
Alma123!!
Elev |
jag orkar bara inte med dig! kan du inte hitta en annan hack-kyckling eller sluta svika Minna som stått och stöttat dig i vårt och tort. jag orkar inte komma till skolan och jämt behöva fråga 7 personer innan jag ens får ett kanske. et jag önskar mest är typ att få sparka av ditt huvud pissa i hålet och sedan sätta ditt huvud mitt i krysset!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 24 aug, 2013 07:58 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
A
Det är inte mitt fel att du har ett sådant jävla stort problem med mig. Jag fattar inte vad jag ens har gjort..? Men det är så sjukt för man vet aldrig med dig. Ena dagen låtsas du som inget och nästa hackar du på vart ända ord jag säger och tar upp saker som hände i typ fyran. VÄX UPP bara släpp det. det var inte ens en big deal. Du sa redan då att du förlåtit mig. Men tydligen inte. ..
24 aug, 2013 08:58 |
|
Ron Hippe
Elev |
Hedvig
Jag vill bara säga att du är grymt snäll o så,♥ Jonas Sluta vara på mig hela tiden! Det är grymt jobbigt att du kallar mig tjockis, om du ändå tycker att jag inte är bra, så håll käft. 27 aug, 2013 20:49 |
|
Elma00
Elev |
27 aug, 2013 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen