Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
Alltså, jag kan inte TRO det!!! D: Ska antagligen ut med kompisar den 21a :O :O Jag kan ju ALDRIG vara meeed.... :'(
![]()
15 jan, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ms.Markus: Alltså, jag kan inte TRO det!!! D: Ska antagligen ut med kompisar den 21a :O :O Jag kan ju ALDRIG vara meeed.... :'( Någon gång måste du ju kunna vara med! 15 jan, 2012 19:00 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ms.Markus: Alltså, jag kan inte TRO det!!! D: Ska antagligen ut med kompisar den 21a :O :O Jag kan ju ALDRIG vara meeed.... :'( Någon gång måste du ju kunna vara med! Jaa, jag får hoppas på det ![]()
15 jan, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
Jag ska garanterat vara med 21, det var ju såå roligt sist!
15 jan, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ska garanterat vara med 21, det var ju såå roligt sist! Jao, det håller jag me dom! 15 jan, 2012 19:33 |
|
Olivizza
Elev |
Jag hänger på den 21:a!
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 16 jan, 2012 17:59 |
|
joel9324
Elev |
16 jan, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Hoppas jag kan med det är ganska stor chans efter som att det är kl. 20:00
16 jan, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: OMG vad jag längtar till den 21:a Det är alltid så trevligt att titta med er mugglisar Du tog orden direkt ur min mun Lääääängtar sååååå mycket *Sträcker ut armarna så långt jag bara kan* och massa mer ! ♥ 16 jan, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: OMG vad jag längtar till den 21:a Det är alltid så trevligt att titta med er mugglisar Kul att du vill vara me digen, och grattis till 3000! 17 jan, 2012 14:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen