@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: MizzNina Då ska jag skicka några kramar till dig! ♥ *massvis med kramar* Ska jag vara lite grammar nazi, säger man inte "Jag sa till henne"? Sådär apropå folk som säger "han" istället för "honom"... Orkade inte leta upp mitt meddelande för att se vad jag ens skrivit, men eftersom du frågar så jo, det säger man helt säkert. Det faktum att jag skrev något annat bevisar hur avstängd min hjärna var. Inte för att jag förstår hur jag kan göra ett sånt misstag ens med hjärnan avstängd. Ursch, nu skäms jag lite faktiskt. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 26 jan, 2014 07:46 |
|
Chaemy
Elev |
Åååh jag tycker så lite om söndagar. Men den här blir kanske bra i alla fall. Ska bada på ett awesome badplats sen ska jag dock plugga :|
26 jan, 2014 08:53 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, jag har liksom inte träningsvärk i benen nu .-.. Thanx Tashi.Winny Geasley och jag är coola som tränar. 26 jan, 2014 08:55 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Imorgon ska jag till Afturelding och TA_Sjöström för att fira att jag och Becka är ett år närmare döden eller hur det nu var Vi är 20 plussare så att säga *Host* xD Med chokladtårta ![]() ![]()
26 jan, 2014 09:07 |
|
Chaemy
Elev |
26 jan, 2014 09:11 |
|
Borttagen
|
26 jan, 2014 10:09 |
|
Winny Geasley
Elev |
Åh, såg The Hobbit: An Unexpected Journey igår♥.
26 jan, 2014 10:17 |
|
Verro_Luna
Elev |
26 jan, 2014 10:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Imorgon ska jag till Afturelding och TA_Sjöström för att fira att jag och Becka är ett år närmare döden eller hur det nu var Vi är 20 plussare så att säga *Host* xD Med chokladtårta Yay, woho "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 jan, 2014 10:25 |
|
Borttagen
|
Vill ha tredje LotR-boken och Hobbit-boken. Nu. ;-;
26 jan, 2014 10:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen