@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Jag gillar sömn! Fast det hade varit bra om människan inte hade behövt sova, om det hade varit frivilligt... Då hade man haft så mycket över till sånt som är roligt.
Utman mej gärna på duell! 25 jan, 2014 23:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alva Mcgonagall: Jag gillar sömn! Fast det hade varit bra om människan inte hade behövt sova, om det hade varit frivilligt... Då hade man haft så mycket över till sånt som är roligt. Då hade vi säkert haft 16 timmar arbetsdag och förlängda skoldagar, hahaha gu vad negativ jag är.. 25 jan, 2014 23:43 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alva Mcgonagall: Jag gillar sömn! Fast det hade varit bra om människan inte hade behövt sova, om det hade varit frivilligt... Då hade man haft så mycket över till sånt som är roligt. Då hade vi säkert haft 16 timmar arbetsdag och förlängda skoldagar, hahaha gu vad negativ jag är.. Jo det är ju såklart sant... Tänkte inte på det. Fast folk skulle nog inte klara av 16timmar på jobbet. Alla skulle bli utbrända så det skulle nog ändras efter att tag. Utman mej gärna på duell! 25 jan, 2014 23:49 |
|
Solkatten
Elev |
Vill att det ska bli måndag så att jag kan beställa Hobbit boken!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jan, 2014 23:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Jee är ledig imoron och på Måndag!!
fast jag jobbade ju idag så 25 jan, 2014 23:50 |
|
Miss_Green
Elev |
hej c:
;; ![]()
26 jan, 2014 00:20 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Miss_Green: hej c: Heeej C: ;;
26 jan, 2014 00:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Usch hur vågar du? Jag är livrädd i flera dagar bara jag har sett trailern till en skräckis (fegis)... :O Haha x) Jag tycker om skräckisar ibland Fenixx Yes det äre 26 jan, 2014 01:37 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 jan, 2014 01:39 |
|
Chaemy
Elev |
Det ät bara sex personer online nu :o Fast det är inte så konstigt enligt många, klockan är halv åtta och det är söndag.
26 jan, 2014 07:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen