@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag: Okay. I don't have a girlfriend. cleverbot: I am your girlfriend. No, your not. Oh. Yeah. *awkward*. Awkward indeed. Jag vet, Cleverbot är ASskumm o.O
25 jan, 2014 20:10 |
|
DarkBells
Elev |
jag: okay.
cleverbot: okay jag: okay cleverbot: okay jag: maybe okay would be our always? cleverbot: okay
25 jan, 2014 20:19 |
|
Miss_Green
Elev |
25 jan, 2014 20:37 |
|
Borttagen
|
Hallå hjälp jag dör mamma har just beställt LotR extended edition till mig. Och jag behövde bara betala 19 kr (för att jag vill ha den inslagen)(för att det inte finns svensk text eller språk och mamma tycker att det är bra om jag blir bättre på engelska)
JAG ÄR GLAAAAAD 25 jan, 2014 20:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 jan, 2014 20:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Letar efter korta citat som Legolas har sagt. Det är svårt. Han säger alltid så långa saker, som inte får plats på min galge. *snyft* Din bild på Legolas på din profil distraherar mig varenda gång. x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jan, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gillar du The Hobbit? Omg varför visste jag inte det? :OSkrivet av Borttagen: PLL eller The Desolation of Smaug? Har svåra beslut framför mig, som ni förstår... :c The Desolation of Smaug ofc ♥ Blir nog att se den om ett tag, ska se klart det påbörjade PLL-avsnittet först ^^ Ja, jag ÄLSKAR den!!! 3♥♥♥ 25 jan, 2014 20:54 |
|
Chaemy
Elev |
Usch hur vågar du? Jag är livrädd i flera dagar bara jag har sett trailern till en skräckis (fegis)... :O
25 jan, 2014 20:56 |
|
Borttagen
|
SNÄLLA HELP ME:
Finns inte Doctor Who på Swefilmer?♥ Söker men jag blir förvirrad...kan nån säga mig vart NI ser den??♥ 25 jan, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: AhahahaSkrivet av Borttagen: Letar efter korta citat som Legolas har sagt. Det är svårt. Han säger alltid så långa saker, som inte får plats på min galge. *snyft* Din bild på Legolas på din profil distraherar mig varenda gång. x) Skrivet av Borttagen: Säsong 3, avsnitt 13 (om du menar på PLL, alltså ^-^)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gillar du The Hobbit? Omg varför visste jag inte det? :OSkrivet av Borttagen: PLL eller The Desolation of Smaug? Har svåra beslut framför mig, som ni förstår... :c The Desolation of Smaug ofc ♥ Blir nog att se den om ett tag, ska se klart det påbörjade PLL-avsnittet först ^^ Ja, jag ÄLSKAR den!!! 3♥♥♥ 25 jan, 2014 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








♥ 
Mugglarportalen