D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Missy The Timelady: Folk pratar om att SPN ska avslutas snart, man pratar om att SH kanske inte får en ny säsong, en av mina favoriter på YT har slutat lägga upp videor... Ugh vad jag redan hatar 2017... Spoiler: Tryck här för att visa! Jag tror inte folk kommer sluta lägga upp fanfics, det kanske inte blir lika många, men ändå. Folk slutade ju inte skriva HP fanfics bara för att sista boken var skriven Nu är ju det där en helt annan genre, men ändå. Tror samma sak, dock så kanske det blir mer FF om framtiden 18 jan, 2017 16:12 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Tillfället då man börjar skriva på en novell, skriver en sida och sedan inser hur dålig den vart... xD
![]()
18 jan, 2017 17:31 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Tillfället då man börjar skriva på en novell, skriver en sida och sedan inser hur dålig den vart... xD Jag everytime xD
18 jan, 2017 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Missy The Timelady: Tillfället då man börjar skriva på en novell, skriver en sida och sedan inser hur dålig den vart... xD Jag everytime xD Samma här 18 jan, 2017 19:43 |
|
Alicha black
Elev |
19 jan, 2017 08:09 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Alicha black: Jag har ont i halsen och vi ska sjunga för musikläraren nu...yaaaay Ajdå.... Usch är det nåt sånt där obligatoriskt att alla måste sjunga solo för musikläraren? Vi hade det på min förra skola och...urg...det var hemskt...
19 jan, 2017 08:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Jag har ont i halsen och vi ska sjunga för musikläraren nu...yaaaay Ajdå.... Usch är det nåt sånt där obligatoriskt att alla måste sjunga solo för musikläraren? Vi hade det på min förra skola och...urg...det var hemskt... jag sjöng solo igår på musiken frivilligt fast jag kan typ inte ens sjunga haha men det var kul heh xD vi spelade boulevard of broken dreams och jag sjöng allt själv XD 19 jan, 2017 09:07 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Jag har ont i halsen och vi ska sjunga för musikläraren nu...yaaaay Ajdå.... Usch är det nåt sånt där obligatoriskt att alla måste sjunga solo för musikläraren? Vi hade det på min förra skola och...urg...det var hemskt... jag sjöng solo igår på musiken frivilligt fast jag kan typ inte ens sjunga haha men det var kul heh xD vi spelade boulevard of broken dreams och jag sjöng allt själv XD WHUT WHUT EHUT WHUT OM JAG FICK SJUNGA DEEEN SWESOMIGA LÅTEN SKULLE JAG OCKSÅ GÖRA DET FRIVILLIGT greeeen daaaaay aaaaha kiill meee
19 jan, 2017 09:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Jag har ont i halsen och vi ska sjunga för musikläraren nu...yaaaay Ajdå.... Usch är det nåt sånt där obligatoriskt att alla måste sjunga solo för musikläraren? Vi hade det på min förra skola och...urg...det var hemskt... jag sjöng solo igår på musiken frivilligt fast jag kan typ inte ens sjunga haha men det var kul heh xD vi spelade boulevard of broken dreams och jag sjöng allt själv XD WHUT WHUT EHUT WHUT OM JAG FICK SJUNGA DEEEN SWESOMIGA LÅTEN SKULLE JAG OCKSÅ GÖRA DET FRIVILLIGT greeeen daaaaay aaaaha kiill meee eyyyy haha true xD det var mitt förslag c,x 19 jan, 2017 16:07 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Jag har ont i halsen och vi ska sjunga för musikläraren nu...yaaaay Ajdå.... Usch är det nåt sånt där obligatoriskt att alla måste sjunga solo för musikläraren? Vi hade det på min förra skola och...urg...det var hemskt... jag sjöng solo igår på musiken frivilligt fast jag kan typ inte ens sjunga haha men det var kul heh xD vi spelade boulevard of broken dreams och jag sjöng allt själv XD WHUT WHUT EHUT WHUT OM JAG FICK SJUNGA DEEEN SWESOMIGA LÅTEN SKULLE JAG OCKSÅ GÖRA DET FRIVILLIGT greeeen daaaaay aaaaha kiill meee eyyyy haha true xD det var mitt förslag c,x Haha Aaaaaah
19 jan, 2017 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen