Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
JAG ORKAR INTE OCH ALLT ÄR SÅ JOBBIGT OCH JAG HAR KNAPPT TILLRÄCKLIGT MED ORK ATT STIGA UPP PÅ MORGONEN OCH JAG HATAR LIVET OCH MIN SOCIAL ANXIETY OCH DEPRESSION HAR ALDRIG VARIT VÄRRE OCH JAG ÄR BARA TRÖTT, OKEJ? HEJDÅ
speech! 18 nov, 2014 09:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: JAG ORKAR INTE OCH ALLT ÄR SÅ JOBBIGT OCH JAG HAR KNAPPT TILLRÄCKLIGT MED ORK ATT STIGA UPP PÅ MORGONEN OCH JAG HATAR LIVET OCH MIN SOCIAL ANXIETY OCH DEPRESSION HAR ALDRIG VARIT VÄRRE OCH JAG ÄR BARA TRÖTT, OKEJ? HEJDÅ Du klarar det. Jag vet att du klarar det. Ge inte upp, okej? ♥ Hitta det du tycker om att göra och håll fast vid det, sluta med de sakerna som får dig att må dåligt och hitta dem som du vet att kommer att sporra dig till att må bättre! Prata med någon och tro på dig själv, jag tror på dig. Skjut bort tankarna som får dig att känna dig svag och tänk på det som gör dig glad. Kom ihåg att det är okej att gråta, så länge som du lovar dig själv att du kan klara av det och det är sista gången som du gråter över samma orsak. Var tuff, du klarar av det här! ♥ Finns här ifall du behöver prata! :' 18 nov, 2014 09:32 |
|
Borttagen
|
Betyg:
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 nov, 2014 10:42 |
|
SevLoveer
Elev |
Okej, så jag ''råkade'' ta för mycket sömntabletter och sov i nästan 2 dagar
18 nov, 2014 14:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
speech! 18 nov, 2014 16:16 |
|
Borttagen
|
Ännu mer betyg:
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 nov, 2014 17:15 |
|
Chaemy
Elev |
Jag hatar triggande lappar på anslagstavlan. Det är en hel kör inom min som bara vrålar "TA BORT DEN!!!!". Den har varit där i typ två dagar nu. Hoppas att den försvinner i morgon. Jag vill inte se sådant på anslagstavlan
18 nov, 2014 22:52 |
|
Epiphany
Elev |
Gör det som känns bäst för DIG. Tycker du att simning är roligt - SIMMA och försök att inte bry dig om de andra. ♥ Utbildar mig till simtränare och det är extremt sorgligt när taggade och duktiga personer tappar intresse pga sådant. Jag har haft samma problem och vet hur hemskt det kan vara. Försök fokusera på nuet, här och nu, vattnet och du. ♥ 19 nov, 2014 01:04 |
|
Borttagen
|
Gick förbi en tiggare idag när jag skulle posta ett paket på ICA.. Jag hade bara ynka 30 spänn som jag kunde ge, och ibland har jag inte haft några kontanter att kunna ge, alls.. och det gör mig så ont att gå förbi och känna deras bedjande blickar och inte kunna ge något. Det känns som om hur mycket jag än ger så är det ändå inte tillräckligt. Jag vill ge dem allt! Nya kläder, mat, någonstans att bo.. Och eftersom vi själva har det väldigt knapert ekonomiskt så är det inte alltid jag har råd att ge några ynka lusören, ens.. och jag får så dåligt samvete, känner mig självisk när jag inte kan ge något. Jag önskar att jag kunde ge så mycket mer och det värker i bröstet när jag tänker på att det kallare vinterhalvåret är påväg.
19 nov, 2014 18:59 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gick förbi en tiggare idag när jag skulle posta ett paket på ICA.. Jag hade bara ynka 30 spänn som jag kunde ge, och ibland har jag inte haft några kontanter att kunna ge, alls.. och det gör mig så ont att gå förbi och känna deras bedjande blickar och inte kunna ge något. Det känns som om hur mycket jag än ger så är det ändå inte tillräckligt. Jag vill ge dem allt! Nya kläder, mat, någonstans att bo.. Och eftersom vi själva har det väldigt knapert ekonomiskt så är det inte alltid jag har råd att ge några ynka lusören, ens.. och jag får så dåligt samvete, känner mig självisk när jag inte kan ge något. Jag önskar att jag kunde ge så mycket mer och det värker i bröstet när jag tänker på att det kallare vinterhalvåret är påväg. Mhmm! Jag förstår dig 19 nov, 2014 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen