Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1538 1539 1540 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


JAG ORKAR INTE OCH ALLT ÄR SÅ JOBBIGT OCH JAG HAR KNAPPT TILLRÄCKLIGT MED ORK ATT STIGA UPP PÅ MORGONEN OCH JAG HATAR LIVET OCH MIN SOCIAL ANXIETY OCH DEPRESSION HAR ALDRIG VARIT VÄRRE OCH JAG ÄR BARA TRÖTT, OKEJ? HEJDÅ

speech!

18 nov, 2014 09:26

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av AlvaRawenclaw:
JAG ORKAR INTE OCH ALLT ÄR SÅ JOBBIGT OCH JAG HAR KNAPPT TILLRÄCKLIGT MED ORK ATT STIGA UPP PÅ MORGONEN OCH JAG HATAR LIVET OCH MIN SOCIAL ANXIETY OCH DEPRESSION HAR ALDRIG VARIT VÄRRE OCH JAG ÄR BARA TRÖTT, OKEJ? HEJDÅ

Du klarar det. Jag vet att du klarar det. Ge inte upp, okej? ♥ Hitta det du tycker om att göra och håll fast vid det, sluta med de sakerna som får dig att må dåligt och hitta dem som du vet att kommer att sporra dig till att må bättre! Prata med någon och tro på dig själv, jag tror på dig. Skjut bort tankarna som får dig att känna dig svag och tänk på det som gör dig glad. Kom ihåg att det är okej att gråta, så länge som du lovar dig själv att du kan klara av det och det är sista gången som du gråter över samma orsak. Var tuff, du klarar av det här! ♥

Finns här ifall du behöver prata! :'

18 nov, 2014 09:32

Borttagen

Avatar


Betyg:

Spoiler:
Tryck här för att visa!Vi fick tillbaka proven och det gick så dåligt och jag är så besviken och jag orkar inte med prestationsångest jag vill bara gå hem och aldrig mer komma tillbaka hit

18 nov, 2014 10:42

SevLoveer
Elev

Avatar


Okej, så jag ''råkade'' ta för mycket sömntabletter och sov i nästan 2 dagar Vaknade upp (lycka) av att mobilen ringde,det var en kompis. Hon hade ringt 22 gånger (!!). Så det var tur att någon bryr sig iallafall.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

18 nov, 2014 14:54

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


dark quest Oj, tack så mycket ♥ Du anar inte hur glad jag blev av det där, det gjorde min dag! c:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mcfenmm5jg1rj6pi1o1_400.gif

speech!

18 nov, 2014 16:16

Borttagen

Avatar


Ännu mer betyg:

Spoiler:
Tryck här för att visa!Vi fick tillbaka matteprovet idag och jag fick ett C och jag är inte nöjd och jag vill inte. Och min kompis fick A och var tvungen att ba "TITTA, JAG FICK A!" och "JAG HADE INGA FEL!" och hon lyssnade inte när jag sa att jag inte ville veta hennes betyg och hur jävla bra hon är på matte. Jag vet att hon inte menade något illa, men jag mår bara ännu sämre av att veta hur höga betyg alla får.

Och vi hade engelska idag och jag och E satt med vår lärare och hade våra tal och vår lärare sa att vi båda låg på A-nivå men behövde öva på grammatik. Och jag kan inte ens vara nöjd med det.

Prestationsångest är det värsta som finns.

18 nov, 2014 17:15

Chaemy
Elev

Avatar


Jag hatar triggande lappar på anslagstavlan. Det är en hel kör inom min som bara vrålar "TA BORT DEN!!!!". Den har varit där i typ två dagar nu. Hoppas att den försvinner i morgon. Jag vill inte se sådant på anslagstavlan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

18 nov, 2014 22:52

Epiphany
Elev

Avatar

+1


Skrivet av TheFifthMarauder:
Spoiler:
Tryck här för att visa!alltså jag vill verkligen inte vara med på simningen i morgon! skäms alldeles för mycket för min kropp och kommer typ bryta ihop totalt för alla andra är så smala och perfekta ;_;
vill inte
vill inte
vill inte
vill inte
vill inte
vill inte¨
vill inte
vill inte
vill inte

men nu tjatar även mina vänner på att jag måste vara med



Gör det som känns bäst för DIG. Tycker du att simning är roligt - SIMMA och försök att inte bry dig om de andra. ♥
Utbildar mig till simtränare och det är extremt sorgligt när taggade och duktiga personer tappar intresse pga sådant.
Jag har haft samma problem och vet hur hemskt det kan vara.
Försök fokusera på nuet, här och nu, vattnet och du. ♥

19 nov, 2014 01:04

Borttagen

Avatar


Gick förbi en tiggare idag när jag skulle posta ett paket på ICA.. Jag hade bara ynka 30 spänn som jag kunde ge, och ibland har jag inte haft några kontanter att kunna ge, alls.. och det gör mig så ont att gå förbi och känna deras bedjande blickar och inte kunna ge något. Det känns som om hur mycket jag än ger så är det ändå inte tillräckligt. Jag vill ge dem allt! Nya kläder, mat, någonstans att bo.. Och eftersom vi själva har det väldigt knapert ekonomiskt så är det inte alltid jag har råd att ge några ynka lusören, ens.. och jag får så dåligt samvete, känner mig självisk när jag inte kan ge något. Jag önskar att jag kunde ge så mycket mer och det värker i bröstet när jag tänker på att det kallare vinterhalvåret är påväg.

19 nov, 2014 18:59

Epiphany
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gick förbi en tiggare idag när jag skulle posta ett paket på ICA.. Jag hade bara ynka 30 spänn som jag kunde ge, och ibland har jag inte haft några kontanter att kunna ge, alls.. och det gör mig så ont att gå förbi och känna deras bedjande blickar och inte kunna ge något. Det känns som om hur mycket jag än ger så är det ändå inte tillräckligt. Jag vill ge dem allt! Nya kläder, mat, någonstans att bo.. Och eftersom vi själva har det väldigt knapert ekonomiskt så är det inte alltid jag har råd att ge några ynka lusören, ens.. och jag får så dåligt samvete, känner mig självisk när jag inte kan ge något. Jag önskar att jag kunde ge så mycket mer och det värker i bröstet när jag tänker på att det kallare vinterhalvåret är påväg.


Mhmm! Jag förstår dig Någonting är bättre än ingenting. Vi måste också kunna ha respekt för våra egna personliga begränsningar.

19 nov, 2014 19:04

1 2 3 ... 1538 1539 1540 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.