Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15388 15389 15390 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Det är en skräckis klockan ett inatt som jag vill se!

Whyyy?! D:

25 jan, 2014 18:32

Luna Chang
Elev

Avatar


Supernatural, True Blood eller Edward Scissorhands?

Hej

25 jan, 2014 18:38

Borttagen

Avatar


Letar efter korta citat som Legolas har sagt. Det är svårt. Han säger alltid så långa saker, som inte får plats på min galge. *snyft*

25 jan, 2014 19:03

LIA15
Elev

Avatar


Jag kom just hem från en liten skridskotur!

25 jan, 2014 19:11

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av LIA15:
Jag kom just hem från en liten skridskotur!

Härligt! Jag åkte också skridskor idag! Första gången på året för mig. Gick det bra då?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

25 jan, 2014 19:35

Borttagen

Avatar


MizzNina
Då ska jag skicka några kramar till dig! ♥
*massvis med kramar*

Ska jag vara lite grammar nazi, säger man inte "Jag sa till henne"?
Sådär apropå folk som säger "han" istället för "honom"...

25 jan, 2014 19:36

LIA15
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av LIA15:
Jag kom just hem från en liten skridskotur!

Härligt! Jag åkte också skridskor idag! Första gången på året för mig. Gick det bra då?

Inte jättebra. Skridskorna var lite för trånga. Hur gick det för dig?

25 jan, 2014 19:37

Borttagen

Avatar


Jag måste tydligen till Dundret och åka slalom över sportlovet.
Det positiva:

Jag kommer att vara där med två mina kusiner
Jag kommer antagligen att träffa min tredje kusin, min farbror, hans sambo och farmor
Jag får åka tåg dit och tillbaka (jag älskar tåg ok)

Det negativa:

Jag vägrar åka i lifterna som går upp ända till toppen på Dundret...
... så jag kommer antagligen att behöva åka längdskidor...
... vilket jag avskyr...

25 jan, 2014 19:40

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av LIA15:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av LIA15:
Jag kom just hem från en liten skridskotur!

Härligt! Jag åkte också skridskor idag! Första gången på året för mig. Gick det bra då?

Inte jättebra. Skridskorna var lite för trånga. Hur gick det för dig?

Åh, då kan det ju bli lite jobbigt Men tack det gick bra för att vara första gången på länge! Nästa gång vill jag kunna åka fortare

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

25 jan, 2014 19:51

Miss_Green
Elev

Avatar

+1


Behöver en 11th doctor-kavaj men sparar pengar wää

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F9f8660e4edb5c919790421628a1a03cc%2Ftumblr_nen0jj6ry11sm0t12o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F6bfebfff3295fba4dc7a69cfa0b068b6%2Ftumblr_n7vcam0Ig41r38w2ko2_500.gif

25 jan, 2014 20:05

1 2 3 ... 15388 15389 15390 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.