@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Det är en skräckis klockan ett inatt som jag vill se!
Whyyy?! D: 25 jan, 2014 18:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Supernatural, True Blood eller Edward Scissorhands?
Hej 25 jan, 2014 18:38 |
|
Borttagen
|
Letar efter korta citat som Legolas har sagt. Det är svårt. Han säger alltid så långa saker, som inte får plats på min galge. *snyft*
25 jan, 2014 19:03 |
|
LIA15
Elev |
Jag kom just hem från en liten skridskotur!
25 jan, 2014 19:11 |
|
Chaemy
Elev |
25 jan, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
MizzNina
Då ska jag skicka några kramar till dig! ♥ *massvis med kramar* Ska jag vara lite grammar nazi, säger man inte "Jag sa till henne"? Sådär apropå folk som säger "han" istället för "honom"... 25 jan, 2014 19:36 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Chaemy: Härligt! Jag åkte också skridskor idag! Första gången på året för mig. Gick det bra då? Inte jättebra. Skridskorna var lite för trånga. 25 jan, 2014 19:37 |
|
Borttagen
|
Jag måste tydligen till Dundret och åka slalom över sportlovet.
Det positiva: Jag kommer att vara där med två mina kusiner Jag kommer antagligen att träffa min tredje kusin, min farbror, hans sambo och farmor Jag får åka tåg dit och tillbaka (jag älskar tåg ok) Det negativa: Jag vägrar åka i lifterna som går upp ända till toppen på Dundret... ... så jag kommer antagligen att behöva åka längdskidor... ... vilket jag avskyr... 25 jan, 2014 19:40 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av Chaemy: Härligt! Jag åkte också skridskor idag! Första gången på året för mig. Gick det bra då? Inte jättebra. Skridskorna var lite för trånga. Åh, då kan det ju bli lite jobbigt
25 jan, 2014 19:51 |
|
Miss_Green
Elev |
25 jan, 2014 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen