Frivolt
Elev
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern....
Jag vill inte D:
Jag med o.o
Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh..
Men mamma tvingar mig att göra det idag D:
haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf  Då kan vi peppa varandra på avstånd!
Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut 
Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!!
Kännde också så!
Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^
Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.<
Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3
Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna!
Åh! Nice nice. Jo dobbar kan nog behövas denna årstid
Jaa samma häär D: Eller ja, idag är det väl "varmt", "bara" 5 minus, men ändåå... Så svårt o veta hur man ska klä sig!
Åh! lyllo! Det har iaf jag också men jag har gjort av med min surfmängd för denna månad så det går inte att lyssna på spotify utan att det ska hacka o ha sig D: Så det suger.... -.- Så får ta mp3:n istället men det är så gamla låtar på den och vääldigt blandat men aja, bättre än inget iaf
Ååh! Duktigt värre juuu  Hejja hejja!! Aaw men det kommer nog gå asbra ska du se  Jag springer mest för att jag behöver det, och för att det kan va bra o ha kondis till dansen
Vi har -12 här och det är typ det varmaste vi haft på länge..
Har du inga downloadade listor du kan lyssna på?
Jag har lagt av all min sport och min kondis skenar åt helt fel håll just nu så jag behöver det verkligen xD
Du bor i Umeå va?
Oj hejba! Ja då förstår jag att det känns kallt  haha!
Tyvärr inte D: Iaf inte på den här datorn och jag orkar inte starta den andra (den är gammal o seg som attan).
Men men : )
hahah xD åh känner igen det där x) Höll på med fotboll och gymnastik när jag var yngre, och när jag slutade försvann både min kondis och min styrka x)
Yes det gör jag  vars bor du?
Edit: nu ska jag ut och springa hade jag tänkt! Wish me luck x)
Det känns dock varmt efter 30 minus som vi haft ett tag nu xD
Jag har det downloadat i telefonen, best thing ever ♥
Jag slutade med fotbollen före säsongen förra året och handbollen slutade jag med före jul så nu måste jag verkligen börja springa..
Oh gud vad stalkig jag låter, men om jag ser någon som bot hyffsat nära mig någon gång så lägger jag det på minnet automatiskt x)
Piteå^^
Lycka till och frys inte ihjäl!
Hahah jaa, det kan jag tänka mig! Då är ju 12 minus varmt ju  haha! Så kallt har vi nog inte haft här tror jag. Tror vi hade runt 20 minus för nått tag sen men då var jag utomlands så jag missade det
Åh bäst ju  Men snart äre ju ny månad så då har jag spotify också
Åh Okeej! Ja, kan va bra o hålla igång ändå.
haha xD Det e lugnt  Sånt lägger man ju på minnet ibland 
Åh det e ju inte långt bort  Sist jag var där vad jag på pdol
Haha jag klarade mig  jag överlevde  Sprang i typ 40 min o sprang hela tiden! Är så stolt över mig själv
Pdol är så himla mysigt :3
I år var det lite extra mysigt eftersom jag tog mig dit på egen hand efter flytt närmare stan :3
Har just kommit hem från min runda, -12 var kallare än jag trodde och jag fryser som sjutton om benen :s
Jaa visst äre  Ett av det bästa är dock langos ♥ Åt det för första gången där och oj vad gott det var 
Åh! Vad trevligt
Åh duktigt  hur gick det, förutom att du frös? Du får ta en varm dusch, ta på dig varma kläder och dricka ngt varmt typ te eller choklad 
25 jan, 2014 16:36
|
Luna Chang
Elev
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern....
Jag vill inte D:
Jag med o.o
Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh..
Men mamma tvingar mig att göra det idag D:
haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf  Då kan vi peppa varandra på avstånd!
Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut 
Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!!
Kännde också så!
Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^
Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.<
Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3
Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna!
Åh! Nice nice. Jo dobbar kan nog behövas denna årstid
Jaa samma häär D: Eller ja, idag är det väl "varmt", "bara" 5 minus, men ändåå... Så svårt o veta hur man ska klä sig!
Åh! lyllo! Det har iaf jag också men jag har gjort av med min surfmängd för denna månad så det går inte att lyssna på spotify utan att det ska hacka o ha sig D: Så det suger.... -.- Så får ta mp3:n istället men det är så gamla låtar på den och vääldigt blandat men aja, bättre än inget iaf
Ååh! Duktigt värre juuu  Hejja hejja!! Aaw men det kommer nog gå asbra ska du se  Jag springer mest för att jag behöver det, och för att det kan va bra o ha kondis till dansen
Vi har -12 här och det är typ det varmaste vi haft på länge..
Har du inga downloadade listor du kan lyssna på?
Jag har lagt av all min sport och min kondis skenar åt helt fel håll just nu så jag behöver det verkligen xD
Du bor i Umeå va?
Oj hejba! Ja då förstår jag att det känns kallt  haha!
Tyvärr inte D: Iaf inte på den här datorn och jag orkar inte starta den andra (den är gammal o seg som attan).
Men men : )
hahah xD åh känner igen det där x) Höll på med fotboll och gymnastik när jag var yngre, och när jag slutade försvann både min kondis och min styrka x)
Yes det gör jag  vars bor du?
Edit: nu ska jag ut och springa hade jag tänkt! Wish me luck x)
Det känns dock varmt efter 30 minus som vi haft ett tag nu xD
Jag har det downloadat i telefonen, best thing ever ♥
Jag slutade med fotbollen före säsongen förra året och handbollen slutade jag med före jul så nu måste jag verkligen börja springa..
Oh gud vad stalkig jag låter, men om jag ser någon som bot hyffsat nära mig någon gång så lägger jag det på minnet automatiskt x)
Piteå^^
Lycka till och frys inte ihjäl!
Hahah jaa, det kan jag tänka mig! Då är ju 12 minus varmt ju  haha! Så kallt har vi nog inte haft här tror jag. Tror vi hade runt 20 minus för nått tag sen men då var jag utomlands så jag missade det
Åh bäst ju  Men snart äre ju ny månad så då har jag spotify också
Åh Okeej! Ja, kan va bra o hålla igång ändå.
haha xD Det e lugnt  Sånt lägger man ju på minnet ibland 
Åh det e ju inte långt bort  Sist jag var där vad jag på pdol
Haha jag klarade mig  jag överlevde  Sprang i typ 40 min o sprang hela tiden! Är så stolt över mig själv
Pdol är så himla mysigt :3
I år var det lite extra mysigt eftersom jag tog mig dit på egen hand efter flytt närmare stan :3
Har just kommit hem från min runda, -12 var kallare än jag trodde och jag fryser som sjutton om benen :s
Jaa visst äre  Ett av det bästa är dock langos ♥ Åt det för första gången där och oj vad gott det var 
Åh! Vad trevligt
Åh duktigt  hur gick det, förutom att du frös? Du får ta en varm dusch, ta på dig varma kläder och dricka ngt varmt typ te eller choklad
Äter ALLTID Langos, det är typ det bästa som finns♥
Brukar dock försöka få minst två måltider där då det är, för palten dom serverar är också väldigt god :3 (Hej, äkta PiteåboxD)
Det märktes att jag är otränad även om jag sprang hela vägen. Vände dock tidigare än tänkt för att det var så kallt..
Maten är snart klar så då ska jag äta sen blir det att jag sköljer av mig och sen badar ♥
Hej
25 jan, 2014 16:40
|
Frivolt
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern....
Jag vill inte D:
Jag med o.o
Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh..
Men mamma tvingar mig att göra det idag D:
haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf  Då kan vi peppa varandra på avstånd!
Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut 
Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!!
Kännde också så!
Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^
Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.<
Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3
Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna!
Åh! Nice nice. Jo dobbar kan nog behövas denna årstid
Jaa samma häär D: Eller ja, idag är det väl "varmt", "bara" 5 minus, men ändåå... Så svårt o veta hur man ska klä sig!
Åh! lyllo! Det har iaf jag också men jag har gjort av med min surfmängd för denna månad så det går inte att lyssna på spotify utan att det ska hacka o ha sig D: Så det suger.... -.- Så får ta mp3:n istället men det är så gamla låtar på den och vääldigt blandat men aja, bättre än inget iaf
Ååh! Duktigt värre juuu  Hejja hejja!! Aaw men det kommer nog gå asbra ska du se  Jag springer mest för att jag behöver det, och för att det kan va bra o ha kondis till dansen
Vi har -12 här och det är typ det varmaste vi haft på länge..
Har du inga downloadade listor du kan lyssna på?
Jag har lagt av all min sport och min kondis skenar åt helt fel håll just nu så jag behöver det verkligen xD
Du bor i Umeå va?
Oj hejba! Ja då förstår jag att det känns kallt  haha!
Tyvärr inte D: Iaf inte på den här datorn och jag orkar inte starta den andra (den är gammal o seg som attan).
Men men : )
hahah xD åh känner igen det där x) Höll på med fotboll och gymnastik när jag var yngre, och när jag slutade försvann både min kondis och min styrka x)
Yes det gör jag  vars bor du?
Edit: nu ska jag ut och springa hade jag tänkt! Wish me luck x)
Det känns dock varmt efter 30 minus som vi haft ett tag nu xD
Jag har det downloadat i telefonen, best thing ever ♥
Jag slutade med fotbollen före säsongen förra året och handbollen slutade jag med före jul så nu måste jag verkligen börja springa..
Oh gud vad stalkig jag låter, men om jag ser någon som bot hyffsat nära mig någon gång så lägger jag det på minnet automatiskt x)
Piteå^^
Lycka till och frys inte ihjäl!
Hahah jaa, det kan jag tänka mig! Då är ju 12 minus varmt ju  haha! Så kallt har vi nog inte haft här tror jag. Tror vi hade runt 20 minus för nått tag sen men då var jag utomlands så jag missade det
Åh bäst ju  Men snart äre ju ny månad så då har jag spotify också
Åh Okeej! Ja, kan va bra o hålla igång ändå.
haha xD Det e lugnt  Sånt lägger man ju på minnet ibland 
Åh det e ju inte långt bort  Sist jag var där vad jag på pdol
Haha jag klarade mig  jag överlevde  Sprang i typ 40 min o sprang hela tiden! Är så stolt över mig själv
Pdol är så himla mysigt :3
I år var det lite extra mysigt eftersom jag tog mig dit på egen hand efter flytt närmare stan :3
Har just kommit hem från min runda, -12 var kallare än jag trodde och jag fryser som sjutton om benen :s
Jaa visst äre  Ett av det bästa är dock langos ♥ Åt det för första gången där och oj vad gott det var 
Åh! Vad trevligt
Åh duktigt  hur gick det, förutom att du frös? Du får ta en varm dusch, ta på dig varma kläder och dricka ngt varmt typ te eller choklad
Äter ALLTID Langos, det är typ det bästa som finns♥
Brukar dock försöka få minst två måltider där då det är, för palten dom serverar är också väldigt god :3 (Hej, äkta PiteåboxD)
Det märktes att jag är otränad även om jag sprang hela vägen. Vände dock tidigare än tänkt för att det var så kallt..
Maten är snart klar så då ska jag äta sen blir det att jag sköljer av mig och sen badar ♥
Jaa!! Det är verkligen bäst  Så gott lixom!
haha ååh  har inte smakat palt där men borde väl göra det nästa gång jag åker dit!
haha det e bra du
Åh okeej  Men förhoppningsvis blir det bättre nästa gång! Men bra gjort ändå 
Åh låter toppen det 
25 jan, 2014 16:43
|
Elma00
Elev
|
25 jan, 2014 16:51
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2014 17:11
|
Luna Chang
Elev
|
Skrivet av Frivolt: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern....
Jag vill inte D:
Jag med o.o
Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh..
Men mamma tvingar mig att göra det idag D:
haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf  Då kan vi peppa varandra på avstånd!
Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut 
Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!!
Kännde också så!
Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^
Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.<
Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3
Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna!
Åh! Nice nice. Jo dobbar kan nog behövas denna årstid
Jaa samma häär D: Eller ja, idag är det väl "varmt", "bara" 5 minus, men ändåå... Så svårt o veta hur man ska klä sig!
Åh! lyllo! Det har iaf jag också men jag har gjort av med min surfmängd för denna månad så det går inte att lyssna på spotify utan att det ska hacka o ha sig D: Så det suger.... -.- Så får ta mp3:n istället men det är så gamla låtar på den och vääldigt blandat men aja, bättre än inget iaf
Ååh! Duktigt värre juuu  Hejja hejja!! Aaw men det kommer nog gå asbra ska du se  Jag springer mest för att jag behöver det, och för att det kan va bra o ha kondis till dansen
Vi har -12 här och det är typ det varmaste vi haft på länge..
Har du inga downloadade listor du kan lyssna på?
Jag har lagt av all min sport och min kondis skenar åt helt fel håll just nu så jag behöver det verkligen xD
Du bor i Umeå va?
Oj hejba! Ja då förstår jag att det känns kallt  haha!
Tyvärr inte D: Iaf inte på den här datorn och jag orkar inte starta den andra (den är gammal o seg som attan).
Men men : )
hahah xD åh känner igen det där x) Höll på med fotboll och gymnastik när jag var yngre, och när jag slutade försvann både min kondis och min styrka x)
Yes det gör jag  vars bor du?
Edit: nu ska jag ut och springa hade jag tänkt! Wish me luck x)
Det känns dock varmt efter 30 minus som vi haft ett tag nu xD
Jag har det downloadat i telefonen, best thing ever ♥
Jag slutade med fotbollen före säsongen förra året och handbollen slutade jag med före jul så nu måste jag verkligen börja springa..
Oh gud vad stalkig jag låter, men om jag ser någon som bot hyffsat nära mig någon gång så lägger jag det på minnet automatiskt x)
Piteå^^
Lycka till och frys inte ihjäl!
Hahah jaa, det kan jag tänka mig! Då är ju 12 minus varmt ju  haha! Så kallt har vi nog inte haft här tror jag. Tror vi hade runt 20 minus för nått tag sen men då var jag utomlands så jag missade det
Åh bäst ju  Men snart äre ju ny månad så då har jag spotify också
Åh Okeej! Ja, kan va bra o hålla igång ändå.
haha xD Det e lugnt  Sånt lägger man ju på minnet ibland 
Åh det e ju inte långt bort  Sist jag var där vad jag på pdol
Haha jag klarade mig  jag överlevde  Sprang i typ 40 min o sprang hela tiden! Är så stolt över mig själv
Pdol är så himla mysigt :3
I år var det lite extra mysigt eftersom jag tog mig dit på egen hand efter flytt närmare stan :3
Har just kommit hem från min runda, -12 var kallare än jag trodde och jag fryser som sjutton om benen :s
Jaa visst äre  Ett av det bästa är dock langos ♥ Åt det för första gången där och oj vad gott det var 
Åh! Vad trevligt
Åh duktigt  hur gick det, förutom att du frös? Du får ta en varm dusch, ta på dig varma kläder och dricka ngt varmt typ te eller choklad
Äter ALLTID Langos, det är typ det bästa som finns♥
Brukar dock försöka få minst två måltider där då det är, för palten dom serverar är också väldigt god :3 (Hej, äkta PiteåboxD)
Det märktes att jag är otränad även om jag sprang hela vägen. Vände dock tidigare än tänkt för att det var så kallt..
Maten är snart klar så då ska jag äta sen blir det att jag sköljer av mig och sen badar ♥
Jaa!! Det är verkligen bäst  Så gott lixom!
haha ååh  har inte smakat palt där men borde väl göra det nästa gång jag åker dit!
haha det e bra du
Åh okeej  Men förhoppningsvis blir det bättre nästa gång! Men bra gjort ändå 
Åh låter toppen det
Ja!
Det borde du verkligen!
Jag är bara glad att jag faktiskt gjorde det 
Hej
25 jan, 2014 17:33
|
Frivolt
Elev
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern....
Jag vill inte D:
Jag med o.o
Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh..
Men mamma tvingar mig att göra det idag D:
haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf  Då kan vi peppa varandra på avstånd!
Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut 
Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!!
Kännde också så!
Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^
Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.<
Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3
Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna!
Åh! Nice nice. Jo dobbar kan nog behövas denna årstid
Jaa samma häär D: Eller ja, idag är det väl "varmt", "bara" 5 minus, men ändåå... Så svårt o veta hur man ska klä sig!
Åh! lyllo! Det har iaf jag också men jag har gjort av med min surfmängd för denna månad så det går inte att lyssna på spotify utan att det ska hacka o ha sig D: Så det suger.... -.- Så får ta mp3:n istället men det är så gamla låtar på den och vääldigt blandat men aja, bättre än inget iaf
Ååh! Duktigt värre juuu  Hejja hejja!! Aaw men det kommer nog gå asbra ska du se  Jag springer mest för att jag behöver det, och för att det kan va bra o ha kondis till dansen
Vi har -12 här och det är typ det varmaste vi haft på länge..
Har du inga downloadade listor du kan lyssna på?
Jag har lagt av all min sport och min kondis skenar åt helt fel håll just nu så jag behöver det verkligen xD
Du bor i Umeå va?
Oj hejba! Ja då förstår jag att det känns kallt  haha!
Tyvärr inte D: Iaf inte på den här datorn och jag orkar inte starta den andra (den är gammal o seg som attan).
Men men : )
hahah xD åh känner igen det där x) Höll på med fotboll och gymnastik när jag var yngre, och när jag slutade försvann både min kondis och min styrka x)
Yes det gör jag  vars bor du?
Edit: nu ska jag ut och springa hade jag tänkt! Wish me luck x)
Det känns dock varmt efter 30 minus som vi haft ett tag nu xD
Jag har det downloadat i telefonen, best thing ever ♥
Jag slutade med fotbollen före säsongen förra året och handbollen slutade jag med före jul så nu måste jag verkligen börja springa..
Oh gud vad stalkig jag låter, men om jag ser någon som bot hyffsat nära mig någon gång så lägger jag det på minnet automatiskt x)
Piteå^^
Lycka till och frys inte ihjäl!
Hahah jaa, det kan jag tänka mig! Då är ju 12 minus varmt ju  haha! Så kallt har vi nog inte haft här tror jag. Tror vi hade runt 20 minus för nått tag sen men då var jag utomlands så jag missade det
Åh bäst ju  Men snart äre ju ny månad så då har jag spotify också
Åh Okeej! Ja, kan va bra o hålla igång ändå.
haha xD Det e lugnt  Sånt lägger man ju på minnet ibland 
Åh det e ju inte långt bort  Sist jag var där vad jag på pdol
Haha jag klarade mig  jag överlevde  Sprang i typ 40 min o sprang hela tiden! Är så stolt över mig själv
Pdol är så himla mysigt :3
I år var det lite extra mysigt eftersom jag tog mig dit på egen hand efter flytt närmare stan :3
Har just kommit hem från min runda, -12 var kallare än jag trodde och jag fryser som sjutton om benen :s
Jaa visst äre  Ett av det bästa är dock langos ♥ Åt det för första gången där och oj vad gott det var 
Åh! Vad trevligt
Åh duktigt  hur gick det, förutom att du frös? Du får ta en varm dusch, ta på dig varma kläder och dricka ngt varmt typ te eller choklad
Äter ALLTID Langos, det är typ det bästa som finns♥
Brukar dock försöka få minst två måltider där då det är, för palten dom serverar är också väldigt god :3 (Hej, äkta PiteåboxD)
Det märktes att jag är otränad även om jag sprang hela vägen. Vände dock tidigare än tänkt för att det var så kallt..
Maten är snart klar så då ska jag äta sen blir det att jag sköljer av mig och sen badar ♥
Jaa!! Det är verkligen bäst  Så gott lixom!
haha ååh  har inte smakat palt där men borde väl göra det nästa gång jag åker dit!
haha det e bra du
Åh okeej  Men förhoppningsvis blir det bättre nästa gång! Men bra gjort ändå 
Åh låter toppen det
Ja!
Det borde du verkligen!
Jag är bara glad att jag faktiskt gjorde det
I will
haha härligt  sjukt duktigt!! Jag är också glad att jag ens tog mig ut haha  Så vi är bäst tillsammans!!!
25 jan, 2014 17:37
|
Luna Chang
Elev
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Spoiler:Tryck här för att visa!Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern....
Jag vill inte D:
Jag med o.o
Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh..
Men mamma tvingar mig att göra det idag D:
haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf  Då kan vi peppa varandra på avstånd!
Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut 
Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!!
Kännde också så!
Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^
Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.<
Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3
Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna!
Åh! Nice nice. Jo dobbar kan nog behövas denna årstid
Jaa samma häär D: Eller ja, idag är det väl "varmt", "bara" 5 minus, men ändåå... Så svårt o veta hur man ska klä sig!
Åh! lyllo! Det har iaf jag också men jag har gjort av med min surfmängd för denna månad så det går inte att lyssna på spotify utan att det ska hacka o ha sig D: Så det suger.... -.- Så får ta mp3:n istället men det är så gamla låtar på den och vääldigt blandat men aja, bättre än inget iaf
Ååh! Duktigt värre juuu  Hejja hejja!! Aaw men det kommer nog gå asbra ska du se  Jag springer mest för att jag behöver det, och för att det kan va bra o ha kondis till dansen
Vi har -12 här och det är typ det varmaste vi haft på länge..
Har du inga downloadade listor du kan lyssna på?
Jag har lagt av all min sport och min kondis skenar åt helt fel håll just nu så jag behöver det verkligen xD
Du bor i Umeå va?
Oj hejba! Ja då förstår jag att det känns kallt  haha!
Tyvärr inte D: Iaf inte på den här datorn och jag orkar inte starta den andra (den är gammal o seg som attan).
Men men : )
hahah xD åh känner igen det där x) Höll på med fotboll och gymnastik när jag var yngre, och när jag slutade försvann både min kondis och min styrka x)
Yes det gör jag  vars bor du?
Edit: nu ska jag ut och springa hade jag tänkt! Wish me luck x)
Det känns dock varmt efter 30 minus som vi haft ett tag nu xD
Jag har det downloadat i telefonen, best thing ever ♥
Jag slutade med fotbollen före säsongen förra året och handbollen slutade jag med före jul så nu måste jag verkligen börja springa..
Oh gud vad stalkig jag låter, men om jag ser någon som bot hyffsat nära mig någon gång så lägger jag det på minnet automatiskt x)
Piteå^^
Lycka till och frys inte ihjäl!
Hahah jaa, det kan jag tänka mig! Då är ju 12 minus varmt ju  haha! Så kallt har vi nog inte haft här tror jag. Tror vi hade runt 20 minus för nått tag sen men då var jag utomlands så jag missade det
Åh bäst ju  Men snart äre ju ny månad så då har jag spotify också
Åh Okeej! Ja, kan va bra o hålla igång ändå.
haha xD Det e lugnt  Sånt lägger man ju på minnet ibland 
Åh det e ju inte långt bort  Sist jag var där vad jag på pdol
Haha jag klarade mig  jag överlevde  Sprang i typ 40 min o sprang hela tiden! Är så stolt över mig själv
Pdol är så himla mysigt :3
I år var det lite extra mysigt eftersom jag tog mig dit på egen hand efter flytt närmare stan :3
Har just kommit hem från min runda, -12 var kallare än jag trodde och jag fryser som sjutton om benen :s
Jaa visst äre  Ett av det bästa är dock langos ♥ Åt det för första gången där och oj vad gott det var 
Åh! Vad trevligt
Åh duktigt  hur gick det, förutom att du frös? Du får ta en varm dusch, ta på dig varma kläder och dricka ngt varmt typ te eller choklad
Äter ALLTID Langos, det är typ det bästa som finns♥
Brukar dock försöka få minst två måltider där då det är, för palten dom serverar är också väldigt god :3 (Hej, äkta PiteåboxD)
Det märktes att jag är otränad även om jag sprang hela vägen. Vände dock tidigare än tänkt för att det var så kallt..
Maten är snart klar så då ska jag äta sen blir det att jag sköljer av mig och sen badar ♥
Jaa!! Det är verkligen bäst  Så gott lixom!
haha ååh  har inte smakat palt där men borde väl göra det nästa gång jag åker dit!
haha det e bra du
Åh okeej  Men förhoppningsvis blir det bättre nästa gång! Men bra gjort ändå 
Åh låter toppen det
Ja!
Det borde du verkligen!
Jag är bara glad att jag faktiskt gjorde det
I will
haha härligt  sjukt duktigt!! Jag är också glad att jag ens tog mig ut haha  Så vi är bäst tillsammans!!!
YES!
Hej
25 jan, 2014 17:42
|
Elma00
Elev
|
omfg Kellin Quinn perfection omfg
25 jan, 2014 17:48
|
Siriusis
Elev
|
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: jag pratade med cleverbot precis för jag har inget liv, och vi kom in på ämnet percy jackson.
helt plötsligt sa cleverbot "Annabeth Chase is dead too."
you're dead to me, cleverbot
EDIT: ni som tror att ni har blivit spoilade med en hemsk spoiler NEJ ni har inte blivit spoilade relax, det har inte hänt. Än...
nej tyst shush med dig.
Hai
25 jan, 2014 17:54
|
Du får inte svara på den här tråden.