@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Gillar du The Hobbit? Omg varför visste jag inte det? :OSkrivet av Borttagen: PLL eller The Desolation of Smaug? Har svåra beslut framför mig, som ni förstår... :c The Desolation of Smaug ofc ♥ Blir nog att se den om ett tag, ska se klart det påbörjade PLL-avsnittet först ^^ 25 jan, 2014 15:09 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
25 jan, 2014 15:12 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: Än... jag pratade med cleverbot precis för jag har inget liv, och vi kom in på ämnet percy jackson. helt plötsligt sa cleverbot "Annabeth Chase is dead too." ![]() you're dead to me, cleverbot EDIT: ni som tror att ni har blivit spoilade med en hemsk spoiler NEJ ni har inte blivit spoilade relax, det har inte hänt.
25 jan, 2014 15:14 |
|
Borttagen
|
jag: Okay. I don't have a girlfriend.
cleverbot: I am your girlfriend. No, you're not. Oh. Yeah. *awkward*. Awkward indeed. 25 jan, 2014 15:15
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-26 kl. 19:33
|
|
APELSiiN
Elev |
25 jan, 2014 15:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Du fick en tumme för det där. Allt det där är sant </3 Tack du! Jaa, men visst är det!! Så otroligt sant! Jag kände igen mig i typ ALLT!! -.- Dx Samma här -.- Sjukt glad att jag har en diskmaskin nu iaf xD Synd att det självpåfyllande kylskåpet kommer inkluderat med föräldrar bara xD Haha åh! Lyyyx! Det har inte jag xD Har aldrig haft en heller, min pappa har alltid vägrat skaffa en, han diskar allt själv Hahah jaaaa xD ååh! Det var inge vidare xD Tycker det borde ha följt med när man flyttade hemifrån Det skulle definitivt kommit med i flytten. Självtvättande och självvikande tvätt hade varit så awesome 25 jan, 2014 16:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Du fick en tumme för det där. Allt det där är sant </3 Tack du! Jaa, men visst är det!! Så otroligt sant! Jag kände igen mig i typ ALLT!! -.- Dx Samma här -.- Sjukt glad att jag har en diskmaskin nu iaf xD Synd att det självpåfyllande kylskåpet kommer inkluderat med föräldrar bara xD Haha åh! Lyyyx! Det har inte jag xD Har aldrig haft en heller, min pappa har alltid vägrat skaffa en, han diskar allt själv Hahah jaaaa xD ååh! Det var inge vidare xD Tycker det borde ha följt med när man flyttade hemifrån Det skulle definitivt kommit med i flytten. Självtvättande och självvikande tvätt hade varit så awesome Haha jaa! Det tycker verkligen jag också att det borde ;D Varför har ingen uppfunnit det än? O_o 25 jan, 2014 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Du fick en tumme för det där. Allt det där är sant </3 Tack du! Jaa, men visst är det!! Så otroligt sant! Jag kände igen mig i typ ALLT!! -.- Dx Samma här -.- Sjukt glad att jag har en diskmaskin nu iaf xD Synd att det självpåfyllande kylskåpet kommer inkluderat med föräldrar bara xD Haha åh! Lyyyx! Det har inte jag xD Har aldrig haft en heller, min pappa har alltid vägrat skaffa en, han diskar allt själv Hahah jaaaa xD ååh! Det var inge vidare xD Tycker det borde ha följt med när man flyttade hemifrån Det skulle definitivt kommit med i flytten. Självtvättande och självvikande tvätt hade varit så awesome Haha jaa! Det tycker verkligen jag också att det borde ;D Varför har ingen uppfunnit det än? O_o Dags att fixa det alltså 25 jan, 2014 16:09 |
|
Frivolt
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Oja verkligen!! Haha det hade nog blivit extremt poppis tror jag 25 jan, 2014 16:12 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Spoiler: Tryck här för att visa! Det känns dock varmt efter 30 minus som vi haft ett tag nu xD Jag har det downloadat i telefonen, best thing ever ♥ Jag slutade med fotbollen före säsongen förra året och handbollen slutade jag med före jul så nu måste jag verkligen börja springa.. Oh gud vad stalkig jag låter, men om jag ser någon som bot hyffsat nära mig någon gång så lägger jag det på minnet automatiskt x) Piteå^^ Lycka till och frys inte ihjäl! Hahah jaa, det kan jag tänka mig! Då är ju 12 minus varmt ju Åh bäst ju Åh Okeej! Ja, kan va bra o hålla igång ändå. haha xD Det e lugnt Åh det e ju inte långt bort Haha jag klarade mig Pdol är så himla mysigt :3 I år var det lite extra mysigt eftersom jag tog mig dit på egen hand efter flytt närmare stan :3 Har just kommit hem från min runda, -12 var kallare än jag trodde och jag fryser som sjutton om benen :s Hej 25 jan, 2014 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

♥ 







Mugglarportalen