@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
25 jan, 2014 13:58 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ÄR DET SANT?! Skrivet av Borttagen: ÄR DET SANT?! Skrivet av Borttagen: ÄR DET SANT?! Det är skämt Tänkte väl det XD
25 jan, 2014 14:01 |
|
Solkatten
Elev |
Har varit på stranden. Där blåste det rätt rejält.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jan, 2014 14:05 |
|
Borttagen
|
Min nya forumsignatur ♥
25 jan, 2014 14:20 |
|
Borttagen
|
Jag måste titta på The Desolation of Smaug för att leta efter citat till min galge... men jag klagar inte
25 jan, 2014 14:22 |
|
Siriusis
Elev |
så jag gick in på mitt rum och försökte starta datorn men den var sönder (men är fixad nuuu ♥3), startade sedan TVn MEN DEN FUNGERADE INTE sedan tände jag lampan MEN GUESS WHAT DEN FUNGERADE INTE D:
Hai 25 jan, 2014 14:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Du fick en tumme för det där. Allt det där är sant </3 Tack du! Jaa, men visst är det!! Så otroligt sant! Jag kände igen mig i typ ALLT!! -.- Dx Samma här -.- Sjukt glad att jag har en diskmaskin nu iaf xD Synd att det självpåfyllande kylskåpet kommer inkluderat med föräldrar bara xD 25 jan, 2014 14:33 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Spoiler: Tryck här för att visa! Det känns dock varmt efter 30 minus som vi haft ett tag nu xD Jag har det downloadat i telefonen, best thing ever ♥ Jag slutade med fotbollen före säsongen förra året och handbollen slutade jag med före jul så nu måste jag verkligen börja springa.. Oh gud vad stalkig jag låter, men om jag ser någon som bot hyffsat nära mig någon gång så lägger jag det på minnet automatiskt x) Piteå^^ Lycka till och frys inte ihjäl! Hahah jaa, det kan jag tänka mig! Då är ju 12 minus varmt ju Åh bäst ju Åh Okeej! Ja, kan va bra o hålla igång ändå. haha xD Det e lugnt Åh det e ju inte långt bort Haha jag klarade mig 25 jan, 2014 14:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Shit, har ett bråk med min dator. A red sun rises, blood has been spilled this night. There is no King Under the Mountain, nor will there ever be 25 jan, 2014 14:45
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-25 kl. 14:46
|
|
Elma00
Elev |
25 jan, 2014 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen