Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15383 15384 15385 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Alltså, ska jag:

Fortsätta sitta på golvet i mitt rum, kika och vara inne på mugglis

Gå och duscha

Fortsätta skriva på min novell

eller gå och ladda min mobil?

Jag skulle ha lagt telefon i laddaren och gått i duschen^^

Hej

25 jan, 2014 12:53

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern....

Jag vill inte D:

Jag med o.o

Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh..

Men mamma tvingar mig att göra det idag D:


haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf Då kan vi peppa varandra på avstånd!

Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut
Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!!

Kännde också så!

Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^

Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.<

Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3

Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna!



Åh! Nice nice. Jo dobbar kan nog behövas denna årstid

Jaa samma häär D: Eller ja, idag är det väl "varmt", "bara" 5 minus, men ändåå... Så svårt o veta hur man ska klä sig!

Åh! lyllo! Det har iaf jag också men jag har gjort av med min surfmängd för denna månad så det går inte att lyssna på spotify utan att det ska hacka o ha sig D: Så det suger.... -.- Så får ta mp3:n istället men det är så gamla låtar på den och vääldigt blandat men aja, bättre än inget iaf

Ååh! Duktigt värre juuu Hejja hejja!! Aaw men det kommer nog gå asbra ska du se Jag springer mest för att jag behöver det, och för att det kan va bra o ha kondis till dansen

Vi har -12 här och det är typ det varmaste vi haft på länge..

Har du inga downloadade listor du kan lyssna på?

Jag har lagt av all min sport och min kondis skenar åt helt fel håll just nu så jag behöver det verkligen xD

Du bor i Umeå va?


Oj hejba! Ja då förstår jag att det känns kallt haha!

Tyvärr inte D: Iaf inte på den här datorn och jag orkar inte starta den andra (den är gammal o seg som attan).
Men men : )

hahah xD åh känner igen det där x) Höll på med fotboll och gymnastik när jag var yngre, och när jag slutade försvann både min kondis och min styrka x)

Yes det gör jag vars bor du?

Edit: nu ska jag ut och springa hade jag tänkt! Wish me luck x)

25 jan, 2014 12:55

LIA15
Elev

Avatar


JAG HAR JUST LÄST UT HUNGERSPELEN!!!

25 jan, 2014 12:58

Luna Chang
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern....

Jag vill inte D:

Jag med o.o

Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh..

Men mamma tvingar mig att göra det idag D:


haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf Då kan vi peppa varandra på avstånd!

Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut
Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!!

Kännde också så!

Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^

Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.<

Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3

Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna!



Åh! Nice nice. Jo dobbar kan nog behövas denna årstid

Jaa samma häär D: Eller ja, idag är det väl "varmt", "bara" 5 minus, men ändåå... Så svårt o veta hur man ska klä sig!

Åh! lyllo! Det har iaf jag också men jag har gjort av med min surfmängd för denna månad så det går inte att lyssna på spotify utan att det ska hacka o ha sig D: Så det suger.... -.- Så får ta mp3:n istället men det är så gamla låtar på den och vääldigt blandat men aja, bättre än inget iaf

Ååh! Duktigt värre juuu Hejja hejja!! Aaw men det kommer nog gå asbra ska du se Jag springer mest för att jag behöver det, och för att det kan va bra o ha kondis till dansen

Vi har -12 här och det är typ det varmaste vi haft på länge..

Har du inga downloadade listor du kan lyssna på?

Jag har lagt av all min sport och min kondis skenar åt helt fel håll just nu så jag behöver det verkligen xD

Du bor i Umeå va?


Oj hejba! Ja då förstår jag att det känns kallt haha!

Tyvärr inte D: Iaf inte på den här datorn och jag orkar inte starta den andra (den är gammal o seg som attan).
Men men : )

hahah xD åh känner igen det där x) Höll på med fotboll och gymnastik när jag var yngre, och när jag slutade försvann både min kondis och min styrka x)

Yes det gör jag vars bor du?

Edit: nu ska jag ut och springa hade jag tänkt! Wish me luck x)

Det känns dock varmt efter 30 minus som vi haft ett tag nu xD

Jag har det downloadat i telefonen, best thing ever ♥

Jag slutade med fotbollen före säsongen förra året och handbollen slutade jag med före jul så nu måste jag verkligen börja springa..

Oh gud vad stalkig jag låter, men om jag ser någon som bot hyffsat nära mig någon gång så lägger jag det på minnet automatiskt x)
Piteå^^

Lycka till och frys inte ihjäl!

Hej

25 jan, 2014 13:00

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
känns som att alla tröttnar på mig


How come?
för att folk aldrig kontaktar mig typ? om dom inte behöver ngt dvs.


Hate that feeling..
Men personligen tycker jag du är en person som är väldigt svår att tröttna på. Kram!
Kram ♥

25 jan, 2014 13:10

Luna Chang
Elev

Avatar


25 jan, 2014 13:13

Borttagen

Avatar


Jag har jättetråkigt

25 jan, 2014 13:16

Borttagen

Avatar


ska på discobowling idag

25 jan, 2014 13:17

Borttagen

Avatar


25 jan, 2014 13:32

Borttagen

Avatar




Det är skämt

25 jan, 2014 13:50

1 2 3 ... 15383 15384 15385 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.