@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Alltså, ska jag: Fortsätta sitta på golvet i mitt rum, kika och vara inne på mugglis Gå och duscha Fortsätta skriva på min novell eller gå och ladda min mobil? Jag skulle ha lagt telefon i laddaren och gått i duschen^^ Hej 25 jan, 2014 12:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern.... Jag vill inte D: Jag med o.o Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh.. Men mamma tvingar mig att göra det idag D: haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!! Kännde också så! Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^ Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.< Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3 Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna! Åh! Nice nice. Jo dobbar kan nog behövas denna årstid Jaa samma häär D: Eller ja, idag är det väl "varmt", "bara" 5 minus, men ändåå... Så svårt o veta hur man ska klä sig! Åh! lyllo! Det har iaf jag också men jag har gjort av med min surfmängd för denna månad så det går inte att lyssna på spotify utan att det ska hacka o ha sig D: Så det suger.... -.- Så får ta mp3:n istället men det är så gamla låtar på den och vääldigt blandat men aja, bättre än inget iaf Ååh! Duktigt värre juuu Vi har -12 här och det är typ det varmaste vi haft på länge.. Har du inga downloadade listor du kan lyssna på? Jag har lagt av all min sport och min kondis skenar åt helt fel håll just nu så jag behöver det verkligen xD Du bor i Umeå va? Oj hejba! Ja då förstår jag att det känns kallt Tyvärr inte D: Iaf inte på den här datorn och jag orkar inte starta den andra (den är gammal o seg som attan). Men men : ) hahah xD åh känner igen det där x) Höll på med fotboll och gymnastik när jag var yngre, och när jag slutade försvann både min kondis och min styrka x) Yes det gör jag Edit: nu ska jag ut och springa hade jag tänkt! Wish me luck x) 25 jan, 2014 12:55 |
|
LIA15
Elev |
JAG HAR JUST LÄST UT HUNGERSPELEN!!!
25 jan, 2014 12:58 |
|
Luna Chang
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Det känns dock varmt efter 30 minus som vi haft ett tag nu xD Jag har det downloadat i telefonen, best thing ever ♥ Jag slutade med fotbollen före säsongen förra året och handbollen slutade jag med före jul så nu måste jag verkligen börja springa.. Oh gud vad stalkig jag låter, men om jag ser någon som bot hyffsat nära mig någon gång så lägger jag det på minnet automatiskt x) Piteå^^ Lycka till och frys inte ihjäl! Hej 25 jan, 2014 13:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kram ♥Skrivet av Obliviate_: för att folk aldrig kontaktar mig typ? om dom inte behöver ngt dvs. Hate that feeling.. Men personligen tycker jag du är en person som är väldigt svår att tröttna på. Kram! 25 jan, 2014 13:10 |
|
Luna Chang
Elev |
25 jan, 2014 13:13 |
|
Borttagen
|
Jag har jättetråkigt
25 jan, 2014 13:16 |
|
Borttagen
|
ska på discobowling idag
25 jan, 2014 13:17 |
|
Borttagen
|
ÄR DET SANT?! 25 jan, 2014 13:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ÄR DET SANT?! Skrivet av Borttagen: ÄR DET SANT?! Skrivet av Borttagen: ÄR DET SANT?! Det är skämt 25 jan, 2014 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen