Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15382 15383 15384 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag ÄLSKAR mina forumsignaturer xD♥

25 jan, 2014 12:37

Borttagen

Avatar


Ska ta mina platåskor idag för att jag kan. De kommer säkert att bli förstörda MEN JAG SAKNAR ATT GÅ I DEM OK

25 jan, 2014 12:37

Borttagen

Avatar


MÄRKTE JUST ATT JAG VARIT MASTER OF DEATH I ETT ÅR NU :O ♥♥♥

25 jan, 2014 12:38

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Igår åt jag pizza och sedan chips och dipp.
Idag ska jag.. äta pizza. Och sedan chips. Och dipp.

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

25 jan, 2014 12:38

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern....

Jag vill inte D:

Jag med o.o

Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh..

Men mamma tvingar mig att göra det idag D:


haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf Då kan vi peppa varandra på avstånd!

Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut
Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!!

Kännde också så!

Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^

Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.<

Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3

Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna!



Åh! Nice nice. Jo dobbar kan nog behövas denna årstid

Jaa samma häär D: Eller ja, idag är det väl "varmt", "bara" 5 minus, men ändåå... Så svårt o veta hur man ska klä sig!

Åh! lyllo! Det har iaf jag också men jag har gjort av med min surfmängd för denna månad så det går inte att lyssna på spotify utan att det ska hacka o ha sig D: Så det suger.... -.- Så får ta mp3:n istället men det är så gamla låtar på den och vääldigt blandat men aja, bättre än inget iaf

Ååh! Duktigt värre juuu Hejja hejja!! Aaw men det kommer nog gå asbra ska du se Jag springer mest för att jag behöver det, och för att det kan va bra o ha kondis till dansen

25 jan, 2014 12:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
känns som att alla tröttnar på mig


How come?
för att folk aldrig kontaktar mig typ? om dom inte behöver ngt dvs.


Hate that feeling..
Men personligen tycker jag du är en person som är väldigt svår att tröttna på. Kram!

25 jan, 2014 12:41

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern....

Jag vill inte D:

Jag med o.o

Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh..

Men mamma tvingar mig att göra det idag D:


haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf Då kan vi peppa varandra på avstånd!

Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut
Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!!

Kännde också så!

Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^

Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.<

Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3

Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna!



Åh! Nice nice. Jo dobbar kan nog behövas denna årstid

Jaa samma häär D: Eller ja, idag är det väl "varmt", "bara" 5 minus, men ändåå... Så svårt o veta hur man ska klä sig!

Åh! lyllo! Det har iaf jag också men jag har gjort av med min surfmängd för denna månad så det går inte att lyssna på spotify utan att det ska hacka o ha sig D: Så det suger.... -.- Så får ta mp3:n istället men det är så gamla låtar på den och vääldigt blandat men aja, bättre än inget iaf

Ååh! Duktigt värre juuu Hejja hejja!! Aaw men det kommer nog gå asbra ska du se Jag springer mest för att jag behöver det, och för att det kan va bra o ha kondis till dansen

Vi har -12 här och det är typ det varmaste vi haft på länge..

Har du inga downloadade listor du kan lyssna på?

Jag har lagt av all min sport och min kondis skenar åt helt fel håll just nu så jag behöver det verkligen xD

Du bor i Umeå va?

Hej

25 jan, 2014 12:43

Winny Geasley
Elev

Avatar


Alltså, ska jag:

Fortsätta sitta på golvet i mitt rum, kika och vara inne på mugglis

Gå och duscha

Fortsätta skriva på min novell

eller gå och ladda min mobil?

25 jan, 2014 12:44

Kim Potter
Elev

Avatar


Blöh. Har lovat att uppdatera mina 164w345636346346 ff i helgen Dx XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

25 jan, 2014 12:47

Elma00
Elev

Avatar


Vill så sjukligt gärna se Bring Me The Horizon live D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

25 jan, 2014 12:52

1 2 3 ... 15382 15383 15384 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.