@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
ska "hem" aka inte vara kvar hos min kompis längre om cirka en halvtimme. ska åka skridskor! orkar dock inte resa på mig, eller klä på mig, osv... (hatahatahatahatahahahata mens också)
25 jan, 2014 11:54 |
|
Siriusis
Elev |
JAHA
tänkte skriva klart att kapitel idag MEN datorn gick sönder fml Hai 25 jan, 2014 11:54 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
25 jan, 2014 12:00 |
|
Frivolt
Elev |
Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern....
Jag vill inte D: 25 jan, 2014 12:15 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern.... Jag vill inte D: Jag med o.o Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh.. Men mamma tvingar mig att göra det idag D: Hej 25 jan, 2014 12:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern.... Jag vill inte D: Jag med o.o Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh.. Men mamma tvingar mig att göra det idag D: haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!! 25 jan, 2014 12:24 |
|
Winny Geasley
Elev |
Åker till Tyskland om 27 dagar.
25 jan, 2014 12:27 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Avskyr spanskan med hela mitt hjärta <//3 Kan inte få in glosorna i mitt huvud... och ändå sitter jag och tittar på Pretty Little Liars... SOULMATE! nej men seriöst, spanska är så tråkigt och svårt </3
25 jan, 2014 12:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Jag håller med D: Och när man är i en klass med typ... 20 elever som har 70 minuter spanska i veckan? UghSkrivet av Borttagen: Avskyr spanskan med hela mitt hjärta <//3 Kan inte få in glosorna i mitt huvud... och ändå sitter jag och tittar på Pretty Little Liars... SOULMATE! nej men seriöst, spanska är så tråkigt och svårt </3 25 jan, 2014 12:33 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Jag ska ut och springa snart hade jag tänkt! Typ första gången ever jag springer på vintern.... Jag vill inte D: Jag med o.o Fast jag har sprungit på vintern förr men det var typ tre år sedan så eh.. Men mamma tvingar mig att göra det idag D: haha ååh! D: skönt, då är vi två iaf Aw D: Ja, jag var och köpte skor med dubbar igår så jag måste ut x) Kommer väl bli skönt och jag behöver det men jag gillar inte o springa på vintern xD Aja....bara o stå ut Plus att jag bara kommer ha dålig musik o springa till..bleeeh!! Kännde också så! Jag tar mammas löstagbara dobbar och sätter på på mina skor^^ Det är ju så jävla kallt där jag bor så man kan ju inte klä sig bra hur man än beter sig >.< Jag har Spotify premium så jag borde ju kunna hitta något bra :3 Enda anledningen till att jag kommer göra det är nog för att jag satsar på att vara med i vårruset i år och då vill jag ju helst slå min gamla tid på 25.12 men det känns fan omöjligt.. Men det är bara å träna! Hej 25 jan, 2014 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen