Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15380 15381 15382 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


funderade på att klä på mig, eftersom att mamma alltid klagar på att jag går omkring med pyjamas på helgerna.
men idag sa hon att hon tycker att jag borde njuta i min pyjamas och bara slappa

yes sir, det gör jag gärna!

25 jan, 2014 10:49

Borttagen

Avatar


Jag vaknade för åtta minuter sedan ...

25 jan, 2014 10:58

Borttagen

Avatar


Är ensam hemma c8 Fast snart måste jag gå till mormor och morfar och äta lunch... hmpff

25 jan, 2014 11:04

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Verro_Luna:
Idag ska jag ha släcktkalas
Och så ska vi gå på revy . Blir väl nice

Revy, e de en restaurang eller?

25 jan, 2014 11:15

Borttagen

Avatar


Kan någon något bra Legolas-citat?

(INTE "They´re taking the hobbits to isengard"

25 jan, 2014 11:22

Winny Geasley
Elev

Avatar


Shit, har ett bråk med min dator.

25 jan, 2014 11:29

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
!!!!!!!



Du fick en tumme för det där.

Allt det där är sant </3


Tack du!

Jaa, men visst är det!! Så otroligt sant! Jag kände igen mig i typ ALLT!! -.- Dx

25 jan, 2014 11:35

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
känns som att alla tröttnar på mig


How come?
för att folk aldrig kontaktar mig typ? om dom inte behöver ngt dvs.

25 jan, 2014 11:44

Hedwig96
Elev

Avatar


om en timme o en kvart ska jag på jobb

25 jan, 2014 11:48

Borttagen

Avatar


Avskyr spanskan med hela mitt hjärta <//3 Kan inte få in glosorna i mitt huvud... och ändå sitter jag och tittar på Pretty Little Liars...

25 jan, 2014 11:52

1 2 3 ... 15380 15381 15382 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.