@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
25 jan, 2014 01:49 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: JAG SKA HA EN UTBYTESSTUDENT HOS MIG 2014/2015!!!!!!! Från vilket land? Vet inte riktigt, antingen någonstans i south america där de pratar spanska eller typ usa eller england eller ja någonstans där de pratar engelska!
25 jan, 2014 05:15 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Att börja tänka på vilken dag det är imorgon och vad som händer då, och det faktum att InspiredPsychointe får se våran Gud live var inte det smartaste när man har PMS och är überkänslig och börjar böla för minsta sak. Hej hej gråt-huvudvärken. JAG VET! Själv har jag mensvärk från helvetet... Dessutom tvingar jag min pojke till en dejt imorgon (egentligen var det hans idé för att han inte kunde stå ut med att se mig så ledsen pga att jag inte kunde åka till Göteborg, och ja) Ugh. Jag försöker att inte tänka på imorgon, men det är svårt. Du har ju tur att du har honom. Jag tänker inte gå på fest, då jag inte alls är på humör för att träffa någon just nu. Mycket på grund av PMS:en vilket jag sa till hon som ville ha fest, svaret "Det har jag med vi kan vara sura tillsammans". Yes yes. Precis vad man vill. Dessutom är jag inte sur, PMS får mig bara att gråta för varje liten grej och jag är rädd att tankarna ska snudda vid Det-som-inte-får-nämnas-vid-Gud (^_^) och jag ska börja apböla. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 25 jan, 2014 06:39 |
|
Elissa Malfoy
Elev |
Sitter och lyssna r på när min SIS och hennes PV söver
YOU CAN NOT DO EPIC SHIT WITH BASIC PEOPLE
[img]http://images.wikia.com/harr
25 jan, 2014 08:45 |
|
Ginny00
Elev |
Mitt öra gör konstiga vibrerande ljud och jag är så himla rädd att det ska vara någonting
25 jan, 2014 08:53 |
|
Borttagen
|
Jag ska få en ny CD-spelare
25 jan, 2014 09:12 |
|
Borttagen
|
Men fuck you. Jag behöver nt vara utbildad till någon fkn fotexpert för att se om en fot är sne, så det är fan nt mitt fel att min syrra gnäller och nt vill gå på dans.
25 jan, 2014 09:19 |
|
Verro_Luna
Elev |
25 jan, 2014 09:31 |
|
Winny Geasley
Elev |
2 poäng till Gryffindor idag då
25 jan, 2014 10:37 |
|
Borttagen
|
Vill på MultiCon
25 jan, 2014 10:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen