Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15379 15380 15381 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
!!!!!!!



Du fick en tumme för det där.

Allt det där är sant </3

25 jan, 2014 01:49

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av The Noble Lion:
JAG SKA HA EN UTBYTESSTUDENT HOS MIG 2014/2015!!!!!!!

Från vilket land?

Vet inte riktigt, antingen någonstans i south america där de pratar spanska eller typ usa eller england eller ja någonstans där de pratar engelska!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

25 jan, 2014 05:15

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MizzNina:
Att börja tänka på vilken dag det är imorgon och vad som händer då, och det faktum att InspiredPsychointe får se våran Gud live var inte det smartaste när man har PMS och är überkänslig och börjar böla för minsta sak. Hej hej gråt-huvudvärken.


JAG VET! Själv har jag mensvärk från helvetet...
Dessutom tvingar jag min pojke till en dejt imorgon (egentligen var det hans idé för att han inte kunde stå ut med att se mig så ledsen pga att jag inte kunde åka till Göteborg, och ja)

Ugh.
Jag försöker att inte tänka på imorgon, men det är svårt.


Du har ju tur att du har honom. Jag tänker inte gå på fest, då jag inte alls är på humör för att träffa någon just nu. Mycket på grund av PMS:en vilket jag sa till hon som ville ha fest, svaret "Det har jag med vi kan vara sura tillsammans". Yes yes. Precis vad man vill. Dessutom är jag inte sur, PMS får mig bara att gråta för varje liten grej och jag är rädd att tankarna ska snudda vid Det-som-inte-får-nämnas-vid-Gud (^_^) och jag ska börja apböla.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

25 jan, 2014 06:39

Elissa Malfoy
Elev

Avatar


Sitter och lyssna r på när min SIS och hennes PV söver

YOU CAN NOT DO EPIC SHIT WITH BASIC PEOPLE https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyjcwhlTH41rnouaso1_400.gif [img]http://images.wikia.com/harr

25 jan, 2014 08:45

Ginny00
Elev

Avatar


Mitt öra gör konstiga vibrerande ljud och jag är så himla rädd att det ska vara någonting

25 jan, 2014 08:53

Borttagen

Avatar


Jag ska få en ny CD-spelare Woho!

25 jan, 2014 09:12

Borttagen

Avatar


Men fuck you. Jag behöver nt vara utbildad till någon fkn fotexpert för att se om en fot är sne, så det är fan nt mitt fel att min syrra gnäller och nt vill gå på dans.

25 jan, 2014 09:19

Verro_Luna
Elev

Avatar


Idag ska jag ha släcktkalas
Och så ska vi gå på revy . Blir väl nice

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg-9gag-lol.9cache.com%2Fphoto%2FavZovBX_460sa_v1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F152322238%2Flarge.gif

25 jan, 2014 09:31

Winny Geasley
Elev

Avatar


2 poäng till Gryffindor idag då .

25 jan, 2014 10:37

Borttagen

Avatar


Vill på MultiCon

25 jan, 2014 10:38

1 2 3 ... 15379 15380 15381 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.