D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Är no döööödaaa??? Vilka? Var? Vem? När? Hur? Varför? Va? Ingen aning Gerard way är en sassy människa. Ingen bryr sig men ändå det är sant Hänger med till -100% men okej det är han säker lol xD Ja det är han och Frank iero, Mikey och ray är coola Okej. Det du egentligen säger: DRA HÄR IFRÅN DIN JÄVLA SYKOPAT :3 yaaaaay
17 jan, 2017 12:43 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Är no döööödaaa??? Vilka? Var? Vem? När? Hur? Varför? Va? Ingen aning Gerard way är en sassy människa. Ingen bryr sig men ändå det är sant Hänger med till -100% men okej det är han säker lol xD Ja det är han och Frank iero, Mikey och ray är coola Okej. Det du egentligen säger: DRA HÄR IFRÅN DIN JÄVLA SYKOPAT :3 yaaaaay Hahahah neeeeej Jag är mer psykopat än du! xD
17 jan, 2017 12:49 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Är no döööödaaa??? Vilka? Var? Vem? När? Hur? Varför? Va? Ingen aning Gerard way är en sassy människa. Ingen bryr sig men ändå det är sant Hänger med till -100% men okej det är han säker lol xD Ja det är han och Frank iero, Mikey och ray är coola Okej. Det du egentligen säger: DRA HÄR IFRÅN DIN JÄVLA SYKOPAT :3 yaaaaay Hahahah neeeeej Jag är mer psykopat än du! xD All the best people ARE crazy
17 jan, 2017 13:29 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Är no döööödaaa??? Vilka? Var? Vem? När? Hur? Varför? Va? Ingen aning Gerard way är en sassy människa. Ingen bryr sig men ändå det är sant Hänger med till -100% men okej det är han säker lol xD Ja det är han och Frank iero, Mikey och ray är coola Okej. Det du egentligen säger: DRA HÄR IFRÅN DIN JÄVLA SYKOPAT :3 yaaaaay Hahahah neeeeej Jag är mer psykopat än du! xD All the best people ARE crazy YAZZZZZZZ THATS MY GUUUUUURL
17 jan, 2017 13:40 |
|
binchild
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Alicha black: Är no döööödaaa??? Vilka? Var? Vem? När? Hur? Varför? Va? Ingen aning Gerard way är en sassy människa. Ingen bryr sig men ändå det är sant Hänger med till -100% men okej det är han säker lol xD Ja det är han och Frank iero, Mikey och ray är coola frank iero är fan min livsinspiration liksom hur kan en människa vara så perfekt?¿??¿¿???
17 jan, 2017 15:55 |
|
Alicha black
Elev |
17 jan, 2017 16:50 |
|
HermioneHäst
Elev |
Alltså OMG, mr Connor Franta, jag gråter seriöst så mycket nu att jag håller på att dö. Du får sluta med att lägga upp sådana videor som är underbara och lite jobbiga och lyckliga, men lite ledsna på samma gång.
17 jan, 2017 21:16 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Folk pratar om att SPN ska avslutas snart, man pratar om att SH kanske inte får en ny säsong, en av mina favoriter på YT har slutat lägga upp videor... Ugh vad jag redan hatar 2017...
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
17 jan, 2017 22:02 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Folk pratar om att SPN ska avslutas snart, man pratar om att SH kanske inte får en ny säsong, en av mina favoriter på YT har slutat lägga upp videor... Ugh vad jag redan hatar 2017... Spoiler: Tryck här för att visa! Har inte sett nån av de där...MEN NEEEEJ VA SAD ÄNDÅÅ
18 jan, 2017 08:10 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Folk pratar om att SPN ska avslutas snart, man pratar om att SH kanske inte får en ny säsong, en av mina favoriter på YT har slutat lägga upp videor... Ugh vad jag redan hatar 2017... Spoiler: Tryck här för att visa! Jag tror inte folk kommer sluta lägga upp fanfics, det kanske inte blir lika många, men ändå. Folk slutade ju inte skriva HP fanfics bara för att sista boken var skriven Nu är ju det där en helt annan genre, men ändå.
18 jan, 2017 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen