Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det hela är så komplicerat.
Jag känner inte för att vara social - och jag tackar för dem som står mig nära som vet att jag har såna dagar, veckor och ibland till och med månader, då jag drar mig undan - men ändå blir jag så ledsen när alla andra "vänner" ses, och inte ens frågar om jag vill/har råd/orkar vara med. Visst, jag kanske inte är så värst social för tillfället, för att jag mår skit. Men fråga kan man alltid, jag kanske har en bra dag just då och kanske orkar ses? Har lust att leva resten av livet helt ensam. Med mina katter. Kanske med pojkvännen. Men vi ses inte så ofta ändå. Vill bara banka skallen i väggen och hoppas att livet blir enklare och saker löser sig. Argh, varför är det där sociala så svårt? 16 nov, 2014 17:52 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
16 nov, 2014 18:50 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Asså tf, vem jämför pedofiler och mördare med homosexuella? har inget emot religion, men seriöst?
16 nov, 2014 19:09 |
|
Borttagen
|
Igår läste jag ut The Scorch Trials och (spoiler)
Spoiler: Tryck här för att visa! EDIT: förlåt läste ut The Death Cure igår inte The Scorch Trials, fel spoilervarning 16 nov, 2014 20:14 |
|
Fellrendión
Elev |
JAG GLÖMDE BORT MIN ENGELSKALÄXA OCH MIN FRANSKALÄXA. BÅDA SKA IN IMORGON.
SÅ DUKTIG JAG ÄR! -.- VAD SKA JAG GÖRA IMORGON?!?!?!?!?! JAG HINNER INTE SKRIVA KLART DEM NU PÅ KVÄLLEN! SEN KOMMER JAG FAN FÅ F I FRANSKA. JAG FATTAR INGENTING. YAY ÅNGEST... JAG KAN SERIÖST INTE NÅGONTING OM GRAMMATIKEN OCH JAG HAR TYP BARA VARIT HELT DEPRIMERAD ALLA LEKTIONER ATT JAG KNAPPT LYSSNAT. INTE VÅGAT BE OM HJÄLP OCH NU ÄR JAG HELT ILLA UTE. RESTEN KOMMER JAG FÅ E I.
16 nov, 2014 20:57 |
|
lumos1
Elev |
Har fått reda på att min crush inte är hetero, woop. Har även fått känslan av att hon blir glad att se mig när vi träffats. Har även lyckats vara ensam med henne (är inte det så ofta) utan att det blev helt stelt, som det alltid brukar vara annars. Tvärt om, det var väldigt trevligt+mysigt även om det inte var särskilt länge.
Alltså jag vill så gärna fråga henne om hon vill ta en fika med mig på stan någon dag men vågar inte ;; ;;
17 nov, 2014 21:47 |
|
Borttagen
|
Fellrendión: Franskahjälp erbjudes!
17 nov, 2014 21:48 |
|
Fellrendión
Elev |
lumos1: Hoppas att det går bra för dig! ^^
Secchan: Tack för erbjudandet! ♥ Men jag tror nog inte att det behövs ändå. Tror nog att det kommer att lösa sig ändå. Jag kommer att få hjälp i skolan med det.
17 nov, 2014 21:50 |
|
lumos1
Elev |
17 nov, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Fellrendión: Hoppas det
17 nov, 2014 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen