Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15376 15377 15378 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Äter yollibox med smak av svart vinbär. Gott!

24 jan, 2014 21:16

Chaemy
Elev

Avatar


Älskar mugglis ♡♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

24 jan, 2014 21:40

Luna Chang
Elev

Avatar


Jag tror mitt beslut att läsa Harry Potter för min lillasyster har varit givande för mig.


Hon vet inget alls förutom det vi har hunnit läsa, liksom dom där sakerna som jag bara tar för gvet att alla kan eftersom jag mest bara umgås med folk som är ganska insatta i Harry potter...

Hej

24 jan, 2014 21:42

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Äter yollibox med smak av svart vinbär. Gott!

åhh vill ha!! yollibox in my ♥ alltså!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

24 jan, 2014 21:45

Hedwig96
Elev

Avatar


Börjar jobba klockan 2 imorgon...JOBBIGT, på en lördag men jag får ju ändå sovmorgon + är ledig på söndag och måndag!

Bara en och en halv vecka kvar tills jag åker hem => tillbaka till skolan

24 jan, 2014 21:50

Syrup
Elev

Avatar


Har precis lekt Idol med min lillsyrra och hennes kompis XD Jag spelade två ganska "starka" personer. En lite tuff kille som tror att han är bäst och partar loss typ, och sedan en extremt blyg kille med ganska bra röst men han hade typ mentala problem... Hotade juryn och hade som två personligheter. Konstigt nog kom faktiskt en av dem vidare, den senare xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

24 jan, 2014 21:54

Borttagen

Avatar


Ravenclaw: 83
Hufflepuff: 77
Gryffindor: 57
Slytherin: 46

24 jan, 2014 21:55

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
JAG SKA HA EN UTBYTESSTUDENT HOS MIG 2014/2015!!!!!!!

Från vilket land?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 jan, 2014 21:57

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Jag är lite stolt... Jag har lärt mej tycka om två stycken ert år yngre killar som alltid åker samma buss som mej från vår skola. Jag tycker egentligen att dom är jättejobbigt och dryga som bara den. Dom hoppar runt i bussen och pratar om en massa konstiga saker...
MEN, jag har trots allt och mot all förmodan börjat gilla dom. Dom är liksom annorlunda och ganska gulliga på ett sätt. Nu känns dom lite som mina småsyskon, jag skäller på dom, tjatar och är ganska taskig... Men ibland är jag snäll mot dom.
Jag har helt enkelt lärt mej tycka om dom.

Utman mej gärna på duell!

24 jan, 2014 22:04

Obliviate_
Elev

Avatar


känns som att alla tröttnar på mig

24 jan, 2014 22:08

1 2 3 ... 15376 15377 15378 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.