@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Äter yollibox med smak av svart vinbär. Gott!
24 jan, 2014 21:16 |
|
Chaemy
Elev |
24 jan, 2014 21:40 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag tror mitt beslut att läsa Harry Potter för min lillasyster har varit givande för mig.
Hon vet inget alls förutom det vi har hunnit läsa, liksom dom där sakerna som jag bara tar för gvet att alla kan eftersom jag mest bara umgås med folk som är ganska insatta i Harry potter... Hej 24 jan, 2014 21:42 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Äter yollibox med smak av svart vinbär. Gott! åhh vill ha!! yollibox in my ♥ alltså!
24 jan, 2014 21:45 |
|
Hedwig96
Elev |
Börjar jobba klockan 2 imorgon...JOBBIGT, på en lördag men jag får ju ändå sovmorgon + är ledig på söndag och måndag!
Bara en och en halv vecka kvar tills jag åker hem => tillbaka till skolan 24 jan, 2014 21:50 |
|
Syrup
Elev |
Har precis lekt Idol med min lillsyrra och hennes kompis XD Jag spelade två ganska "starka" personer. En lite tuff kille som tror att han är bäst och partar loss typ, och sedan en extremt blyg kille med ganska bra röst men han hade typ mentala problem... Hotade juryn och hade som två personligheter. Konstigt nog kom faktiskt en av dem vidare, den senare xD
24 jan, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Ravenclaw: 83
Hufflepuff: 77 Gryffindor: 57 Slytherin: 46 24 jan, 2014 21:55 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 jan, 2014 21:57 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Jag är lite stolt... Jag har lärt mej tycka om två stycken ert år yngre killar som alltid åker samma buss som mej från vår skola. Jag tycker egentligen att dom är jättejobbigt och dryga som bara den. Dom hoppar runt i bussen och pratar om en massa konstiga saker...
MEN, jag har trots allt och mot all förmodan börjat gilla dom. Dom är liksom annorlunda och ganska gulliga på ett sätt. Nu känns dom lite som mina småsyskon, jag skäller på dom, tjatar och är ganska taskig... Men ibland är jag snäll mot dom. Jag har helt enkelt lärt mej tycka om dom. Utman mej gärna på duell! 24 jan, 2014 22:04 |
|
Obliviate_
Elev |
känns som att alla tröttnar på mig
24 jan, 2014 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen