@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har redan börjat övertala mamma om att få åka på MultiCon 2015. Och jag vet inte ens om det blir av. ehehehe Jag har övertalat min plånbok och mitt framtida ickeexiterande jobb att gå på MultiCon 2015 xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 jan, 2014 20:39 |
|
Winny Geasley
Elev |
Tittar på Pretty Little Liars
24 jan, 2014 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Hahaha, låter bra Skrivet av Borttagen: Har redan börjat övertala mamma om att få åka på MultiCon 2015. Och jag vet inte ens om det blir av. ehehehe Jag har övertalat min plånbok och mitt framtida ickeexiterande jobb att gå på MultiCon 2015 xD Hitintills har jag bara kommit fram till att jag får halvpass om jag bor med resten av familjen på ett hotell, men det går framåt cx (och jag har ju ett tag på mig...) 24 jan, 2014 20:49 |
|
The Noble Lion
Elev |
24 jan, 2014 20:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Soundtracket till Frozen ♥
Hej 24 jan, 2014 20:57 |
|
Borttagen
|
Ska sjunga I see fire på en musikklubb med M&M (hihihi) och jag är så GLAD ♥
24 jan, 2014 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska sjunga I see fire på en musikklubb med M&M (hihihi) och jag är så GLAD ♥ Lyssnar på den nu. Han fullkomligt lyssnat sönder den denna vecka. :3 24 jan, 2014 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag med ♥♥♥♥Skrivet av Borttagen: Ska sjunga I see fire på en musikklubb med M&M (hihihi) och jag är så GLAD ♥ Lyssnar på den nu. Han fullkomligt lyssnat sönder den denna vecka. :3 24 jan, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag med ♥♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Ska sjunga I see fire på en musikklubb med M&M (hihihi) och jag är så GLAD ♥ Lyssnar på den nu. Han fullkomligt lyssnat sönder den denna vecka. :3 Den är så bra! :o ♥ 24 jan, 2014 21:11 |
|
Frivolt
Elev |
har typ tråkigt D:
Vet inte om jag ska se en film eller spela supermario...baaah D: Fast kanske kan göra båda iofs ;O Men jag vill se en skräckis D: 24 jan, 2014 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen