Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1536 1537 1538 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
baramin
Elev

Avatar


Literally freaking out, jag får inte tag på min bästa vän någonstans, vet att hon är in trouble för en grej, är så himla rädd för vad som händer med henne och hur hon mår/hanterar det. i love her so much and i need to tell her men hon finns ingenstans just nu

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

13 nov, 2014 20:50

Borttagen

Avatar


Problemet löst

13 nov, 2014 21:41

Conflate
Elev

Avatar


jag är bara så sjukt jävla skitstressad och trött på livet just nu. känns som om jag har en massa press på att måste prestera bra i allt jag gör. alla ser mig som en hikke, alla lärare förväntar sig att jag ska göra bra ifrån mig, mina förlädrar likaså.
ändå känns det som om mina problem inte är värda något. jag har vänner som har sjukt mycket större problem i sina liv, de berättar om dem till mig, och jag känner mig ännu mer usel och värdelös än jag redan gör.
1: jag kan inte göra något för att hjälpa dem, vilket dödar mig inombords. jag står inte ut med att se mina vänner må så dåligt som de gör och faktumet att jag inte kan göra någonting för att hjälpa dem får mig att vilja skrika tills jag inte kan andas längre.
2: mina problem känns så sjukt små och obetydliga, vilket får mig att känna mig som en ännu större piece of shit än vad jag redan är.

jag blev hemma från skolan idag pga flera ångest/panik/gråtattacker igår pga för mycket att göra och för lite sömn. sen får jag veta att en vän är i en väldigt skitig situation i hans liv och han kämpar sig nog till skolan. fan vad jag är svag.

nu har jag tappat all motivation till allting. känner mig så jävla värdelös och svag och jag bara orkar inte längre. varje gång jag försöker förklara detta för någon kommer det ut som en löjlig och barnslig situation, men varje gång jag blir ensam och tänker på allting börjar jag gråta. jag gråter just nu. jag orkar inte äta, jag orkar inte sova, det enda jag gör är att tänka på hur patetisk och dum jag är och jag orkar helt enkelt inte med det längre. känns som om jag bara borde ta en paus från allting och försöka fokusera på mig själv, men det skulle aldrig fungera. jag bryr mig för jävla mycket om alla.
jag bara vet inte vadfan jag ska göra.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

14 nov, 2014 14:34

Borttagen

Avatar


Men åååh jag som verkligen sett fram emot imorgon

Det kanske inte är smittsamt det jag har? Var bara riktigt sjuk i runt en timme. Har inte spytt sen halv 1 och mår nu rätt bra. Förutom vätskebristen. Tänk om det bara var ngt jag fått i mig? Smittsam magsjuka är väl värre?? Vill verkligen göra det jag det jag tänkt imorgon och som det ser ut nu kommer jag ju må bra imorgon.. Men vill inte smitta de andra..

Ååh önskar att det fanns ett test som kunde visa om det är smittsamt eller inte.. Är det det stannar jag självklsrt hemma i 48 timmar. Men om det inte är det så är det ju onödigt att stanna hemma. Speciellt då jag betalat 550kr..

14 nov, 2014 16:24

Epiphany
Elev

Avatar


Gjorde nyss ett test om vad man saknar i livet. Resultatet blev detta och det är så sant men gör så ont att höra:

"You feel a sort of emptiness when you see couples with their brand new babies, or people doting on their pets. You feel like you have so much love to give, but nothing there to receive it. You want something to care for, to nurture, to make you feel wanted, needed. You need something that can depend on you."

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F9fd4f53fa855375f86b82913f89f9397%2Ftumblr_nb488aM3aU1tkc8n5o1_500.gif

15 nov, 2014 12:41

Frivolt
Elev

Avatar


Ska iväg på namngivningskalas nu. Ska väl bli kul på det sättet att det är för min systerdotter osv. Men det känns samtidigt skitjobbigt rent ut sagt att det kommer bli mycket folk på liten yta. Jag avskyr sånt, det är jättejobbigt Kommer typ få massa ångest osv.....
Men aja, får komma ihåg o ta med mig ångestdämpande!!


Och min klänning sitter jättetajt...Ännu mer ångest

15 nov, 2014 13:23

Solkatten
Elev

Avatar


Så himla frustrerande att inte veta vilket elevhem jag tillhör! :< Jag går och tänker på det jämt känns det som, men när jag tror jag vet ett jämför jag mig bara med andra jag vet från det elevhemmet och känns inte alls som att jag passar in där även om jag vet att alla är olika. Känns som att jag skulle typ passa in i alla??? Fast kanske inte Ravenclaw. Visst jag har egenskaper därifrån också men jag tillsammans med Ravenclaware? Har haft två st kompisar därifrån och jag störde mig ofta på dem. xD Skulle inte alls trivas där. Dessutom vet jag inte vilka av elevhemmens egenskaper som jag värderas högst. Och så ska jag alltid ändra mig hela tiden! Kan inte göra testen för jag har fått typ alla elevhemmen. >.< Jag vill veta vilket elevhem jag tillhör. Har börjat fundera på Gryffindor då jag blir lätt irriterande, har varierande temperament (visar dock inte alltid mina känslor), när jag blir äldre vill jag resa runt världen och upptäcka saker, avskyr att ha tråkigt, jag vill bli sportigare, jag kan väl vara "modig" när det väl gäller, gillar inte att visa mig rädd även om jag är det, är tävlingsinriktad men samtidigt om jag förlorar gör jag ingen "big deal" av det utan går vidare men jag vet inte......

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 nov, 2014 16:03

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Så himla frustrerande att inte veta vilket elevhem jag tillhör! :< Jag går och tänker på det jämt känns det som, men när jag tror jag vet ett jämför jag mig bara med andra jag vet från det elevhemmet och känns inte alls som att jag passar in där även om jag vet att alla är olika. Känns som att jag skulle typ passa in i alla??? Fast kanske inte Ravenclaw. Visst jag har egenskaper därifrån också men jag tillsammans med Ravenclaware? Har haft två st kompisar därifrån och jag störde mig ofta på dem. xD Skulle inte alls trivas där. Dessutom vet jag inte vilka av elevhemmens egenskaper som jag värderas högst. Och så ska jag alltid ändra mig hela tiden! Kan inte göra testen för jag har fått typ alla elevhemmen. >.< Jag vill veta vilket elevhem jag tillhör. Har börjat fundera på Gryffindor då jag blir lätt irriterande, har varierande temperament (visar dock inte alltid mina känslor), när jag blir äldre vill jag resa runt världen och upptäcka saker, avskyr att ha tråkigt, jag vill bli sportigare, jag kan väl vara "modig" när det väl gäller, gillar inte att visa mig rädd även om jag är det, är tävlingsinriktad men samtidigt om jag förlorar gör jag ingen "big deal" av det utan går vidare men jag vet inte......

Jag har också lite svårt att se vilket jag tillhör men försöker ändå säga mig mer som en ravenclaw för det är det jag ser mig mest som.
Det borde finnas något Divergent-elevhem. xD
Om man är lite som en blandning av olika elevhem eller inget av det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 nov, 2014 16:13

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Solkatten:
Så himla frustrerande att inte veta vilket elevhem jag tillhör! :< Jag går och tänker på det jämt känns det som, men när jag tror jag vet ett jämför jag mig bara med andra jag vet från det elevhemmet och känns inte alls som att jag passar in där även om jag vet att alla är olika. Känns som att jag skulle typ passa in i alla??? Fast kanske inte Ravenclaw. Visst jag har egenskaper därifrån också men jag tillsammans med Ravenclaware? Har haft två st kompisar därifrån och jag störde mig ofta på dem. xD Skulle inte alls trivas där. Dessutom vet jag inte vilka av elevhemmens egenskaper som jag värderas högst. Och så ska jag alltid ändra mig hela tiden! Kan inte göra testen för jag har fått typ alla elevhemmen. >.< Jag vill veta vilket elevhem jag tillhör. Har börjat fundera på Gryffindor då jag blir lätt irriterande, har varierande temperament (visar dock inte alltid mina känslor), när jag blir äldre vill jag resa runt världen och upptäcka saker, avskyr att ha tråkigt, jag vill bli sportigare, jag kan väl vara "modig" när det väl gäller, gillar inte att visa mig rädd även om jag är det, är tävlingsinriktad men samtidigt om jag förlorar gör jag ingen "big deal" av det utan går vidare men jag vet inte......

Jag har också lite svårt att se vilket jag tillhör men försöker ändå säga mig mer som en ravenclaw för det är det jag ser mig mest som.
Det borde finnas något Divergent-elevhem. xD
Om man är lite som en blandning av olika elevhem eller inget av det.

Eller hur.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 nov, 2014 16:18

5sosStylinson
Elev

Avatar


Jag mår bra men alla andra bara jxhwjqvwks.
Min kompis bästis försökte ta livet av sig och hon ligger på sjukhus. (Tack och lov att hon klarade sig.)
Och min kompis mår skit och nu ännu värre pga det där och hon grät en hel dag på skolan och alla mår skit och jag vet inte hur man tröstar folk jag bara dhwish.
Och nu har en annan av mina kompisar börjat må dåligt igen och istg november är den sämsta månaden i världshistorien.
Alla mår så jävla dåligt och jag vet inte vad jag ska eller kan göra. Och hon som hade en bästis som försökte ta livet av sig är som lite halvt elak med mig ibland och jag fattar inte och jag vet inte hur jag ska hjälpa alla och det känns som att allt är mitt fel och jag är så jävla less på att alla mår skit. Jag. Orkar. Inte. HJÄLP

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg2.wikia.nocookie.net%2F__cb20140710131619%2Fthefaultinourstars%2Fimages%2F4%2F4f%2F5sos.gif

15 nov, 2014 23:48

1 2 3 ... 1536 1537 1538 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.