Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pernilla
Elev |
ja
PUM har läst Gregor från Ovanjord? The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 19 jan, 2015 18:19 |
|
Borttagen
|
ja, men gillar den inte
PUM gillar Carola? 20 jan, 2015 07:39 |
|
Pernilla
Elev |
Nja, hon är ok
PUM gillar historia? The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 20 jan, 2015 08:45 |
|
Citruzz
Elev |
20 jan, 2015 11:27 |
|
Trollkarlen
Elev |
Vet ej var det är.
PUM gillar Harry Potter. 20 jan, 2015 19:23 |
|
Pernilla
Elev |
Ja
PUM gillar att rita The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 21 jan, 2015 11:43 |
|
wikzardium
Elev |
21 jan, 2015 20:29 |
|
themarauder
Lärare |
Hmm... jag vet inte, för jag har aldrig spelat på riktigt..
pum gillar att dansa när ingen annan ser? =) - just like themarauder 22 jan, 2015 00:32 |
|
Oskan
Elev |
Jaddå! Aamof så dansar jag gärna när folk ser på också ^^
PUM svarade först på morgonen efter att detta skrevs? "May the force be equal to mass times acceleration" 22 jan, 2015 00:33 |
|
Borttagen
|
Nepp.
PUM kommer att klia sig i huvudet strax efter att ha läst detta? 22 jan, 2015 00:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen