D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Okej, kan någon förklara detta för mig; varför ska alltid äldre tanter ställa samma fråga 73 gånger om trotts att du redan sagt svaret? Min och min mormors konversation: Mormor: Du Minnie har ni städat ut julen än där hemma? Jag: Nope Mormor: Har ni städat undan något pynt? Jag: Nej... Mormor: Våran gran är väldigt söt i år tycker jag, har ni kastat ut granen än? Jag: Men mormor, ni har en plastgran, ni har samma varje år! Och nej, vi har inte kastat ut granen än, tror vi ska göra det på fredag tillsammans med det andra pyntet. Mormor: Jag vet men den är söt ändå. När ska ni städa undan julen då? Jag: -_____- AHAAHAH DET HÄR ÄR BÄST OMG 12 jan, 2017 08:25 |
|
Alicha black
Elev |
12 jan, 2017 08:42 |
|
Kallamina
Elev |
Aaaaaaand we'r back at it again.
Min och min mormors konversation 2 Mormor: Välkommen hem från skolan Minnie, är du hungrig eller så? Ska jag ta fram något att äta till dig? Jag: Hej hej! Nej tack, jag åt nyligen luch. Mormor: Okej, men vill du inte ha något att stoppa i dig? Du måste vara hungrig nu efter skolan? Jag: Nej det är jag inte men tack ändå. Mormor: Morfar och jag ska äta fiskbullar sen jag kan duka en tallrik till dig också om du vill ha. Jag: Nej tack mormor, jag är inte hungrig. Mormor: Vi kan göra något annat om du inte tycker om fiskbullar? Jag: Tack men nej tack mormor, jag är inte hungrig eftersom jag har ätit i skolan. Mormor: Okej...........Jag dukar en tallrik extra ändå ifall du skulle ångra dig. Jag: *suck* okej, tack mormor.... Mormor: Men du vill inte ha en kaka eller något då?
12 jan, 2017 15:04 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Hörni, Moffat har en bild på Benedict och Martin vid TARDISen... Wholock! *springer runt och skriker tills jag blir hes* ![]()
13 jan, 2017 17:05 |
|
Alicha black
Elev |
Kollade i min skolkatalog från 09... insåg att Pinof 1 skulle komma upp några dar äfter det fotot... jag gråter
Hejdå
13 jan, 2017 18:09 |
|
Borttagen
|
Min lillebror är extremt jobbig, men det här var för gulligt:
"När jag blir stor ska jag bli basketspelare precis som Ivy." 13 jan, 2017 20:50 |
|
HermioneHäst
Elev |
Alla skriver om så fina och bra saker!!!
Och här sitter jag och ba... aaa... idag har jag varit i skolan. Det har inte hänt så mycket mer. Jag är lat. xD Nämen ni är alla helt fantastiska människor ♥
13 jan, 2017 22:02 |
|
Ellysaken
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Vem leder denna klubb? Ellysaken leder nuden här klubben Är inte den användaren borttagen? Jo men vi håller klubben vid liv skaparen är borttagen men jag är kvar oo din mamma 13 jan, 2017 22:45 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
14 jan, 2017 08:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HermioneHäst: Alla skriver om så fina och bra saker!!! Och här sitter jag och ba... aaa... idag har jag varit i skolan. Det har inte hänt så mycket mer. Jag är lat. xD Nämen ni är alla helt fantastiska människor ♥ Jag spräckte min läpp igår och nu får kag inte skratta rip mig 14 jan, 2017 09:36 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen