Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1533 1534 1535 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skar mig själv...nån som vill komma til Stockholm och gråta lite med mig?

10 nov, 2014 21:58

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Känner att jag förväntar mig för mycket av livet. Jag vill verkligen bara hitta en person som jag ska älska resten av livet. Men nej, kärlek är komplicerad och det är människor med. Livet blir inte enklare med åren och jag blir inte snyggare. Men med åren kommer visheten och det är väl det jag får ta och vänta på. Erfarenhet...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

10 nov, 2014 22:14

Borttagen

Avatar


Jag brukar för det mesta vara stark. Försöka le och ha en positiv inställning till det mesta.. Men jag har blivit mycket sjukare nu. Igen. Återigen kan jag inte lämna hemmet.. Jag känner mig så fast, så fjättrad. Jag har varit sjuk i åtta år, och jag säger alltid att jag har vant mig vid det, men.. om sanningen ska fram så tar sjukdomen mer energi från mig än jag vill erkänna, även om jag gör mitt bästa åt att skratta och skämta om den.

Jag är så trött på att inte ha en bra hälsa.. och jag hade gjort nästan vad som helst för att få bli frisk.

10 nov, 2014 23:12

JuliaBullen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skar mig själv...nån som vill komma til Stockholm och gråta lite med mig?

Jag finns redan här för dig.

//Julia

11 nov, 2014 14:13

Fellrendión
Elev

Avatar


Det är inte så snällt att hänga ut folk på anslagstavlan... ska man rapportera det eller vad?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

11 nov, 2014 15:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Det är inte så snällt att hänga ut folk på anslagstavlan... ska man rapportera det eller vad?

Beror väl på samanhanget

11 nov, 2014 16:40

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Det är inte så snällt att hänga ut folk på anslagstavlan... ska man rapportera det eller vad?

Ja det där var inte alls snällt sagt! Inte en av personerna som "citerade" heller. Borde anmälas.
Alltså ibland orkar jag bara inte anslagstavlan...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

11 nov, 2014 16:48

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Min kompis försökte ta självmord. Hon tog för många tabletter och jag är så rädd. Hon åkte in på sjukhus och mår tydligen bra, men ändå. Tänk om det händer igen? Och tänk om hon faktiskt lyckas då?
Och så mår jag dåligt över att jag inte berättade för någon vuxen, men det ville hon ju inte att jag skulle göra.
Vet inte vad jag ska säga till henne nu heller ...

11 nov, 2014 17:36

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Fellrendión:
Det är inte så snällt att hänga ut folk på anslagstavlan... ska man rapportera det eller vad?

Ja det där var inte alls snällt sagt! Inte en av personerna som "citerade" heller. Borde anmälas.
Alltså ibland orkar jag bara inte anslagstavlan...

Får jag fråga vad det är som har hänt?

11 nov, 2014 18:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag har aldrig mått såhär dåligt när jag varit sjuk. Det känns som att jag ska svimma varje gång jag ställer mig upp. Min hals gör så jävla ont och kan knappt svälja ett skit.
Jag gick och la mig klockan 6 igår kväll men kunde inte somna om. Jag gick på toa tre gånger bara den timmen och sedan när jag skulle gå fjärde gången klockan tolv gick allt skit.
När jag var klar darrade mina ben och jag kunde knappt kontrollera de. Jag fick fan luta mig mot handfatet och det kändes seriöst som att hela kroppen svikit mig. Jag darrade, jag kände mig som en zombie. När jag försökte gå ut var jag på väg att ramla så jag var tvungen att luta mig mot en tvättbänk som vi har. Det kändes som att kroppen ville sova, men inte min hjärna och fick koncentrera mig skit mycket för att inte ramla och slå till något. Sedan satte jag mig ner på golvet, eftersom att jag inte kunde gå. Så jag satt i badrummet i ungefär en kvar. Sedan tvingade jag mig själv att gå ut ur badrummet och upp till mitt rum, och alla andra låg och sov så det var inte så jävla enkelt.


Äter och dricker du något, trots att det gör ont? Annars kan nog näringsbristen förvärra de symptom du redan har, så att du upplever att du blir så extremt svag.

Jag åt inte mycket alls i Söndags, men jag försökte att dricka lite i alla fall. Så det beror antagligen på näringsbristen och är rätt säker på att jag var på väg att svimma.

11 nov, 2014 18:18

1 2 3 ... 1533 1534 1535 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.