Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Det ända gymnasiet som jag vill gå på ligger i Sthlm...och jag bor i Skövde. Inte en chans att jag får flytta vid 16. Vet ärligt inte vad jag ska göra med mitt liv. det är några i min klass som flyttat till sthlm för att kunna börja på min skola. de har berättat att deras föräldrar var emot det i början och inte ville att de skulle flytta, men de lyckades övertala dem. en av dem bor hos en släkting i sthlm och en bor inneboende hos nån tant som hon inte kände sen innan, så det GÅR absolut att genomföra! de veckopendlar, så de tar tåget efter skolan på fredagar och åker antingen ett tidigt tåg på måndag morgon eller ett sent på söndag kväll så det är ju inte heeelt att flytta liksom... nu vet inte jag var skövde ligger elr om det går tåg dit men alltså jag uppmuntrar dig fett mycket till att försöka övertala dom! det värsta som kan hända är att de säger nej eller hur? (eller så söker du i hemlighet och flyttar mitt i natten innan de märker nåt) får en fråga vilken skola?
9 nov, 2014 12:22 |
|
Frivolt
Elev |
Idag kommer mina syskon med familjer hit på fika, för det är ju farsdag. Jag orkar verkligen inte träffa dem just nu..de kommer säkert börja fråga hur jag mår osv och jag orkar inte med det...Jag orkar inte med att folk hela tiden ska kasta sig över mig med frågor om hur jag mår osv. -.- Orkar inte prata om det!
bläää...Aja, tur de inte stannar så länge... 9 nov, 2014 12:32 |
|
hyperion
Elev |
Är så trött på allt som heter verkstäder, försäkringsbolag och internetföretag just nu ghweagarey.
Lyckades tappa min telefon i toaletten, den blev självklart fuktskadad. Har en mobilförsäkring som täcker fuktskada så skickar in mobilen genom cdon. Efter en vecka och några samtal/mejl får jag ett meddelande från försäkringsbolaget att cdon ska kontakta mig snarast. Händer inget på två dagar. Kontaktar cdon. Får höra att de inte har något med kostnadsförslag och göra. Ringer försäkringsbolaget, får /då/ veta att min mobil var för skadad för att repareras och att cdon ska kontakta mig angående en ersättningsmobil och att de ska kontakta cdon och se till att de gör det. Skriver detta till cdon som svarar med att de lagt en order på en ersättningsmobil åt mig. Får idag mejl om att de väntar på svar angående någonting hos verkstaden och att någon order inte alls placerats. Liksom. Hur svårt ska det vara. Det löser sig förhoppningsvis imorgon, den jag prata med hos cdon skulle kontakta verkstaden och höra av sig imorgon. Men blir så himla irriterad. Och om jag inte var en otålig liten skit skulle jag antagligen fortfarande sitta och vänta på att cdon skulle kontakta mig ugh. ![]()
9 nov, 2014 17:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag önskar så himla mycket att jag kunde lajva. Narnia, Sagan om Ringen eller åtminstone bara någonting som utspelar sig i en annan värld. Jag har velat det jättelänge men jag har typ inte råd, är jätteblyg och känner ingen som bor i närheten som vill och jag kan heller inte ta mig någonstans själv. :'(
Jag har ingen aktivitet och det är så frustrerande för allt är så isolerande. Inget passar mig heller så lajv är det enda jag vill.
9 nov, 2014 18:09 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Det ända gymnasiet som jag vill gå på ligger i Sthlm...och jag bor i Skövde. Inte en chans att jag får flytta vid 16. Vet ärligt inte vad jag ska göra med mitt liv. det är några i min klass som flyttat till sthlm för att kunna börja på min skola. de har berättat att deras föräldrar var emot det i början och inte ville att de skulle flytta, men de lyckades övertala dem. en av dem bor hos en släkting i sthlm och en bor inneboende hos nån tant som hon inte kände sen innan, så det GÅR absolut att genomföra! de veckopendlar, så de tar tåget efter skolan på fredagar och åker antingen ett tidigt tåg på måndag morgon eller ett sent på söndag kväll så det är ju inte heeelt att flytta liksom... nu vet inte jag var skövde ligger elr om det går tåg dit men alltså jag uppmuntrar dig fett mycket till att försöka övertala dom! det värsta som kan hända är att de säger nej eller hur? (eller så söker du i hemlighet och flyttar mitt i natten innan de märker nåt) får en fråga vilken skola? Rytmus. Mest för att min bästa vän går där. Och Skövde ligger 3 timmar bort.
9 nov, 2014 19:59 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig mått såhär dåligt när jag varit sjuk. Det känns som att jag ska svimma varje gång jag ställer mig upp. Min hals gör så jävla ont och kan knappt svälja ett skit.
Jag gick och la mig klockan 6 igår kväll men kunde inte somna om. Jag gick på toa tre gånger bara den timmen och sedan när jag skulle gå fjärde gången klockan tolv gick allt skit. När jag var klar darrade mina ben och jag kunde knappt kontrollera de. Jag fick fan luta mig mot handfatet och det kändes seriöst som att hela kroppen svikit mig. Jag darrade, jag kände mig som en zombie. När jag försökte gå ut var jag på väg att ramla så jag var tvungen att luta mig mot en tvättbänk som vi har. Det kändes som att kroppen ville sova, men inte min hjärna och fick koncentrera mig skit mycket för att inte ramla och slå till något. Sedan satte jag mig ner på golvet, eftersom att jag inte kunde gå. Så jag satt i badrummet i ungefär en kvar. Sedan tvingade jag mig själv att gå ut ur badrummet och upp till mitt rum, och alla andra låg och sov så det var inte så jävla enkelt. 10 nov, 2014 09:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har aldrig mått såhär dåligt när jag varit sjuk. Det känns som att jag ska svimma varje gång jag ställer mig upp. Min hals gör så jävla ont och kan knappt svälja ett skit. Jag gick och la mig klockan 6 igår kväll men kunde inte somna om. Jag gick på toa tre gånger bara den timmen och sedan när jag skulle gå fjärde gången klockan tolv gick allt skit. När jag var klar darrade mina ben och jag kunde knappt kontrollera de. Jag fick fan luta mig mot handfatet och det kändes seriöst som att hela kroppen svikit mig. Jag darrade, jag kände mig som en zombie. När jag försökte gå ut var jag på väg att ramla så jag var tvungen att luta mig mot en tvättbänk som vi har. Det kändes som att kroppen ville sova, men inte min hjärna och fick koncentrera mig skit mycket för att inte ramla och slå till något. Sedan satte jag mig ner på golvet, eftersom att jag inte kunde gå. Så jag satt i badrummet i ungefär en kvar. Sedan tvingade jag mig själv att gå ut ur badrummet och upp till mitt rum, och alla andra låg och sov så det var inte så jävla enkelt. Äter och dricker du något, trots att det gör ont? Annars kan nog näringsbristen förvärra de symptom du redan har, så att du upplever att du blir så extremt svag. 10 nov, 2014 13:22 |
|
Klaestron
Elev |
Hatar prestationsångest, ogillar även att trailern för serien "You're the worst" som går på kanal sex ska vara rolig men jag känner igen mitt eget beteende för väl i sättet de lagt upp trailern på så det är inte kul.
10 nov, 2014 13:33 |
|
Hedwig96
Elev |
alltså usch usch, när jag körde i stan idag, var de mitt i allt en kvinna som låg mitt på vägen med en cykel. Hon hade fallit omkull med ansiktet ner mot vägen..
De stod redan andra där och hjälpte och nån hade ringt efter ambulans. Men... när hon ligger där kommer en kompis till min storebror gående förbi, han har varit mycket hos oss förut eftersom hans mamma är alkoholist. Jag tyckte väldigt synd om honom när han gick där förbi och upptäckte att det var hans mamma som låg där på gatan. Att han råkade se det 10 nov, 2014 19:23 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 10 nov, 2014 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen