D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Artium
Elev |
11 jan, 2017 20:22 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
11 jan, 2017 20:26 |
|
Artium
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Så klart du får!! men du har väl varit med här länge? Du är ju alltid välkommen!! jaa. typ från början, haha. men har bytt användare (nähäää) ch ville att ni skulle veta. typ.
11 jan, 2017 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Artium: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Så klart du får!! men du har väl varit med här länge? Du är ju alltid välkommen!! jaa. typ från början, haha. men har bytt användare (nähäää) ch ville att ni skulle veta. typ. Tänker du byta användare? 11 jan, 2017 20:28 |
|
Artium
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Artium: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Så klart du får!! men du har väl varit med här länge? Du är ju alltid välkommen!! jaa. typ från början, haha. men har bytt användare (nähäää) ch ville att ni skulle veta. typ. Tänker du byta användare? jag gjorde det. jag är gamla Primrose Granger.
11 jan, 2017 20:28 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Artium: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Så klart du får!! men du har väl varit med här länge? Du är ju alltid välkommen!! jaa. typ från början, haha. men har bytt användare (nähäää) ch ville att ni skulle veta. typ. Primrose Granger...? Eller så har ni bara samma profilbild..
11 jan, 2017 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Artium: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Artium: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Så klart du får!! men du har väl varit med här länge? Du är ju alltid välkommen!! jaa. typ från början, haha. men har bytt användare (nähäää) ch ville att ni skulle veta. typ. Tänker du byta användare? jag gjorde det. jag är gamla Primrose Granger. JHa jag trodde du var Primrose Granger pga din profilbild xD 11 jan, 2017 20:29 |
|
Artium
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Artium: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Så klart du får!! men du har väl varit med här länge? Du är ju alltid välkommen!! jaa. typ från början, haha. men har bytt användare (nähäää) ch ville att ni skulle veta. typ. Primrose Granger...? Eller så har ni bara samma profilbild.. om du inte tror på mig, så kan du fråga något som bara jag skulle veta men jag lovar, jag är gamla Primrose Granger.
11 jan, 2017 20:30 |
|
Missy The Timelady
Elev |
PRRRRRRRRRRIMMMMMMMMMMMMMMMMM JAG GILLADE JU DITT GAMLA NAMN Dx
Aja, så länge du bara bytte användare och är nöjd är jag nöjd :3 ![]()
11 jan, 2017 20:30 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Artium: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Artium: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Så klart du får!! men du har väl varit med här länge? Du är ju alltid välkommen!! jaa. typ från början, haha. men har bytt användare (nähäää) ch ville att ni skulle veta. typ. Primrose Granger...? Eller så har ni bara samma profilbild.. om du inte tror på mig, så kan du fråga något som bara jag skulle veta men jag lovar, jag är gamla Primrose Granger. jodå jag tror dig absolut
11 jan, 2017 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen