D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
Härmar Selma lite, sorry xD
Jag första dagen: Detta ska gå - Okej, jag slutar fyra, döda mig (Eftermiddagen: YEY KUSIN! Jag har simning, ugh, okej, ingen är här, fel tid? Okej, den läraren är läskig! YEY MINA TRE SIMKOMPISAR (som jag pratar mest med) ÄR HÄR!) Jag andra dagen på morgonen hemma: Ugh, nej, låt mig sova Jag i skolan: Du skojar med mig, jag kom hit för tidigt. Jag kommer inte vara med på idrotten. HALSONT! Jag nu: Det är andra dagen och jag har redan halsont och orkar inte gå till skolan... Ska jag gå hem vid lunchen då? ![]()
11 jan, 2017 10:42 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Härmar Selma lite, sorry xD Jag första dagen: Detta ska gå - Okej, jag slutar fyra, döda mig (Eftermiddagen: YEY KUSIN! Jag har simning, ugh, okej, ingen är här, fel tid? Okej, den läraren är läskig! YEY MINA TRE SIMKOMPISAR (som jag pratar mest med) ÄR HÄR!) Jag andra dagen på morgonen hemma: Ugh, nej, låt mig sova Jag i skolan: Du skojar med mig, jag kom hit för tidigt. Jag kommer inte vara med på idrotten. HALSONT! Jag nu: Det är andra dagen och jag har redan halsont och orkar inte gå till skolan... Ska jag gå hem vid lunchen då? Eller så är du hemma resten av veckan när du tagit dig igenom de här två dagarna?
11 jan, 2017 15:33 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Missy The Timelady: Härmar Selma lite, sorry xD Jag första dagen: Detta ska gå - Okej, jag slutar fyra, döda mig (Eftermiddagen: YEY KUSIN! Jag har simning, ugh, okej, ingen är här, fel tid? Okej, den läraren är läskig! YEY MINA TRE SIMKOMPISAR (som jag pratar mest med) ÄR HÄR!) Jag andra dagen på morgonen hemma: Ugh, nej, låt mig sova Jag i skolan: Du skojar med mig, jag kom hit för tidigt. Jag kommer inte vara med på idrotten. HALSONT! Jag nu: Det är andra dagen och jag har redan halsont och orkar inte gå till skolan... Ska jag gå hem vid lunchen då? Eller så är du hemma resten av veckan när du tagit dig igenom de här två dagarna? Nje, så lugna är inte mina föräldrar xD Jag gick hem efter lunch, måste nog fortfarande gå till skolan imorgon och fredag. EDIT: Kan någon ta mugglis ifrån mig? Detta var foruminlägg 8888... Help?! ![]()
11 jan, 2017 15:48 |
|
Borttagen
|
okej. men. jag sa ju att jag läste mina gamla ugglor. (och dog lite för det var extremt cringe.) meeeen.... jag vill byta användare. 11 jan, 2017 19:32 |
|
Georgetown
Elev |
Vem leder denna klubb?
The map never lies 11 jan, 2017 20:02 |
|
Borttagen
|
11 jan, 2017 20:04 |
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Vem leder denna klubb? Ellysaken leder nuden här klubben Är inte den användaren borttagen? The map never lies 11 jan, 2017 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Georgetown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Vem leder denna klubb? Ellysaken leder nuden här klubben Är inte den användaren borttagen? Jo men vi håller klubben vid liv 11 jan, 2017 20:07 |
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Vem leder denna klubb? Ellysaken leder nuden här klubben Är inte den användaren borttagen? Jo men vi håller klubben vid liv Så det finns ingen ny ledare? The map never lies 11 jan, 2017 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Georgetown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Vem leder denna klubb? Ellysaken leder nuden här klubben Är inte den användaren borttagen? Jo men vi håller klubben vid liv Så det finns ingen ny ledare? Jo jag sa ju det Ellysaken 11 jan, 2017 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen