D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Emmi: Säg att det inte bara är jag som aldrig sett de små fönsktren uppe vid Mugglarportalen hahaaha av nån anledning skrattade jag jättemycket åt det där xD xD Varför är det ens fönster där...? O.o
10 jan, 2017 15:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Emmi: Säg att det inte bara är jag som aldrig sett de små fönsktren uppe vid Mugglarportalen hahaaha av nån anledning skrattade jag jättemycket åt det där xD xD Varför är det ens fönster där...? O.o Jaa xD Har de varir där???
10 jan, 2017 19:26 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Emmi: Säg att det inte bara är jag som aldrig sett de små fönsktren uppe vid Mugglarportalen hahaaha av nån anledning skrattade jag jättemycket åt det där xD xD Varför är det ens fönster där...? O.o Jaa xD Har de varir där??? Men jaaaa det har de haha Fast jag vet inte varför dock...är mugglis ett hus?! O.o
10 jan, 2017 19:42 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Jag tittade på en engelsk serie och en av karaktärerna (Wyatt) Sa schysst. Översättningen skrev Sjyst xD
10 jan, 2017 20:02 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Emmi: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Emmi: Säg att det inte bara är jag som aldrig sett de små fönsktren uppe vid Mugglarportalen hahaaha av nån anledning skrattade jag jättemycket åt det där xD xD Varför är det ens fönster där...? O.o Jaa xD Har de varir där??? Men jaaaa det har de haha Fast jag vet inte varför dock...är mugglis ett hus?! O.o Hahah undrar jag med xD¨ Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag tittade på en engelsk serie och en av karaktärerna (Wyatt) Sa schysst. Översättningen skrev Sjyst xD Första jag tänker på; Är det The Fosters xD?
10 jan, 2017 20:04 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
10 jan, 2017 20:06 |
|
Emmi
Prefekt |
10 jan, 2017 20:10 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
10 jan, 2017 20:11 |
|
HermioneHäst
Elev |
På morgonen:
Jag: första dagen i skolan. Det här ska väl gå bra... På eftermiddagen efter skolan: Jag: DUMMA MÄNNISKOR, JAG ORKAR INTE GÅ EN DAG TILL PÅ DEN HÄR J***A SKOLAN!!! Också jag: bara en termin kvar bara en termin kvar bara en termin kvar bara en termin kvar bara en termin kvar bara en termin kvar
10 jan, 2017 21:35 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av HermioneHäst: På morgonen: Jag: första dagen i skolan. Det här ska väl gå bra... På eftermiddagen efter skolan: Jag: DUMMA MÄNNISKOR, JAG ORKAR INTE GÅ EN DAG TILL PÅ DEN HÄR J***A SKOLAN!!! Också jag: bara en termin kvar bara en termin kvar bara en termin kvar bara en termin kvar bara en termin kvar bara en termin kvar Same...
11 jan, 2017 08:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen