Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1529 1530 1531 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Klaestron:
Ibland känns det som om mitt liv går ut på att rdda andras världar från att rasera medan man själv får klara sig så gott det går.


Så är det för oss som är för snälla. Omöjligt för folk att se att en annan kan behöva hjälp.. Man får helt enkelt sluta hjälpa andra.


Jag vet! Min bästis Julius säger det åt mig att jag måste skita i folk, men han liksom jag vet att jag är så mammig av mig så det är inte sant! Jag är förvånad över att jag inte är 100% Hufflepuff många gånger Men men jag försöker säga ifrån!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

3 nov, 2014 16:17

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Klaestron:
Ibland känns det som om mitt liv går ut på att rdda andras världar från att rasera medan man själv får klara sig så gott det går.


Så är det för oss som är för snälla. Omöjligt för folk att se att en annan kan behöva hjälp.. Man får helt enkelt sluta hjälpa andra.


Jag vet! Min bästis Julius säger det åt mig att jag måste skita i folk, men han liksom jag vet att jag är så mammig av mig så det är inte sant! Jag är förvånad över att jag inte är 100% Hufflepuff många gånger Men men jag försöker säga ifrån!


Mjo. Folk förändras inte så mkt tyvärr Jag har slutat hjälpa folk, även mina vänner, då jag aldrig, nånsin får ngt tbx av dom. Vilket nu resulterar att vi inte hjälper varandra.

3 nov, 2014 17:16

Mikaela120
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Min syssling som nyligen flyttat till Sverige är självklart väldigt bra på mitt modersmål. Så jag bad honom att hjälpa mig skriva en dikt till lektionen. Trodde jag kunde lita på honom, men nej han blandade in opassande ord som jag inte visste vad de betydde. Och efter bad jag min mamma förklara för mig vad de få ord jag inte förstod betydde. Hon visste inte heller vad det där betydde och nu har jag redan lämnat in... wääääääääääääääääää. Dock så tror jag inte min lärare heller visste för hon sa bara att det var bra och sedan var det inget mer med det. (( franskaprov på Onsdag. Kulkulkul. not. Och snart har jag biologiprov. Och måste öva piano fast jag inte orkar. stressstressstress. kulkulkul.

3 nov, 2014 18:02

Kalas98
Elev

Avatar


Har så himla svårt och sova, fattar inte varför.

Och det har pågått ett antal veckor...

I live halfway between reality and fantasy at all time...

3 nov, 2014 20:42

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag gjorde det igår igen, fan Frida, fan, fan, fan. Gör bara som du brukar göra, le och låtsas som att allting är okej. Trä på en långärmad, mycket bättre.
Fan idrott, linne, fan, fan fan. Låtsas som ingenting, bra, ingen ser. Inte för att någon brukar fråga, men ingen såg. Bra, nu behöver du bara dra över den långärmade tröjan så fort du kommer in i omklädningsrummet. Du klarade det, utan att någon öppnade munnen och frågade, bra jobbat.

Man ser det inte lika tydligt nu, det var svagt redan från början men ändå, schysst, gör aldrig om det där.

3 nov, 2014 20:52

Detta inlägg ändrades senast 2014-11- 3 kl. 20:54
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!En av mina bästa vänners (M) bästa vän (T) tog självmord och jag är JÄTTEorolig för hur M mår och så ... men det är också jättejobbigt för hon typ totalt ignorerade mig idag. Pratade med min andra bästa vän (C) när M hade gått hem för att hon mådde så dåligt, och då hade de två tydligen smsat med varandra hela eftermiddagen.
Ja, det är klart att jag förstår att det är jobbigt för henne att en av hennes bästa vänner har tagit självmord, men jag känner mig så totalt utanför, igen.

3 nov, 2014 20:54

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Har någon sett mitt självförtroende? Det har rymt nu igen...

4 nov, 2014 01:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Har någon sett mitt självförtroende? Det har rymt nu igen...


De kanske har rymt tillsammans med mitt då. :O

4 nov, 2014 03:31

Borttagen

Avatar


Jag har någon jävla "tillfällig astma" så att jag inte ens kan andas ordentligt och får hostattacker så fort jag anstränger mig minsta lilla. Det är så jobbigt D:

4 nov, 2014 08:36

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Min kompis ignorerade mig hela dagen igår. Sen så tycker hon att det är konstigt att jag inte kommer till henne på morgonen då hon ignorerade mig då jag frågade om vi skuööe gå med varandra.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

4 nov, 2014 09:35

1 2 3 ... 1529 1530 1531 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.