Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Ibland känns det som om mitt liv går ut på att rdda andras världar från att rasera medan man själv får klara sig så gott det går. Så är det för oss som är för snälla. Omöjligt för folk att se att en annan kan behöva hjälp.. Man får helt enkelt sluta hjälpa andra. Jag vet! Min bästis Julius säger det åt mig att jag måste skita i folk, men han liksom jag vet att jag är så mammig av mig så det är inte sant! Jag är förvånad över att jag inte är 100% Hufflepuff många gånger
3 nov, 2014 16:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Ibland känns det som om mitt liv går ut på att rdda andras världar från att rasera medan man själv får klara sig så gott det går. Så är det för oss som är för snälla. Omöjligt för folk att se att en annan kan behöva hjälp.. Man får helt enkelt sluta hjälpa andra. Jag vet! Min bästis Julius säger det åt mig att jag måste skita i folk, men han liksom jag vet att jag är så mammig av mig så det är inte sant! Jag är förvånad över att jag inte är 100% Hufflepuff många gånger Mjo. Folk förändras inte så mkt tyvärr 3 nov, 2014 17:16 |
|
Mikaela120
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 3 nov, 2014 18:02 |
|
Kalas98
Elev |
Har så himla svårt och sova, fattar inte varför.
Och det har pågått ett antal veckor... I live halfway between reality and fantasy at all time... 3 nov, 2014 20:42 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 3 nov, 2014 20:52
Detta inlägg ändrades senast 2014-11- 3 kl. 20:54
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 3 nov, 2014 20:54 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Har någon sett mitt självförtroende? Det har rymt nu igen...
4 nov, 2014 01:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Har någon sett mitt självförtroende? Det har rymt nu igen... De kanske har rymt tillsammans med mitt då. :O 4 nov, 2014 03:31 |
|
Borttagen
|
Jag har någon jävla "tillfällig astma" så att jag inte ens kan andas ordentligt och får hostattacker så fort jag anstränger mig minsta lilla. Det är så jobbigt D:
4 nov, 2014 08:36 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Min kompis ignorerade mig hela dagen igår. Sen så tycker hon att det är konstigt att jag inte kommer till henne på morgonen då hon ignorerade mig då jag frågade om vi skuööe gå med varandra.
4 nov, 2014 09:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen