Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
9 aug, 2012 18:44 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Lunah~: Ja, man försöker ju visa upp sina bästa sidor såhär offentiligt fattaru väl? xD. men nej, jag är inte alltid så glad i tonen här, men oftast iaf. Det är inte värt att vara någon i luven och ha tråkig ton i onödan, tycker jag. Tack så mkt får jag väl oxå säga! ♥. Ja, funderar på att byta till Romione, haha. Hatar mitt användarnamn nu faktiskt. Det var en period i förra året som jag verkligen älskade Dramione-fics så då fick det bli det bara .... Och det är nååågot sent att byta nu, orkar inte jobba upp mig igen... Dramione99 - omg thanks, du är också glad och snäll i VARENDA tråd c:, fast still, byt namn till Romione c: (nej, driver dramione är också schysst c: ) OMG FEELINGS ♥♥ ROMIONE♥♥ Och ja, håller med, man ska inte vara uppkäftigt c: Och återigen: Du är så himla ELAK OCH BLÄÄ, nej driver igen, återigen: Du är fantastiskt snäll och glad i varenda tråd! Och har jag sagt att du skriver awesomigt också? c:
9 aug, 2012 18:46 |
|
DeathDownAlex
Elev |
9 aug, 2012 18:47 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Lunah~: Ja, man försöker ju visa upp sina bästa sidor såhär offentiligt fattaru väl? xD. men nej, jag är inte alltid så glad i tonen här, men oftast iaf. Det är inte värt att vara någon i luven och ha tråkig ton i onödan, tycker jag. Tack så mkt får jag väl oxå säga! ♥. Ja, funderar på att byta till Romione, haha. Hatar mitt användarnamn nu faktiskt. Det var en period i förra året som jag verkligen älskade Dramione-fics så då fick det bli det bara .... Och det är nååågot sent att byta nu, orkar inte jobba upp mig igen... Dramione99 - omg thanks, du är också glad och snäll i VARENDA tråd c:, fast still, byt namn till Romione c: (nej, driver dramione är också schysst c: ) OMG FEELINGS ♥♥ ROMIONE♥♥ Och ja, håller med, man ska inte vara uppkäftigt c: Och återigen: Du är så himla ELAK OCH BLÄÄ, nej driver igen, återigen: Du är fantastiskt snäll och glad i varenda tråd! Och har jag sagt att du skriver awesomigt också? c: Ojoj, här går i off topic i offtopic med komplimangs, xD. Aja, du e ju on ändå så... Tackatck! Skriver azumigt? vad menar du då? 9 aug, 2012 18:48 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Lunah~: Ja, man försöker ju visa upp sina bästa sidor såhär offentiligt fattaru väl? xD. men nej, jag är inte alltid så glad i tonen här, men oftast iaf. Det är inte värt att vara någon i luven och ha tråkig ton i onödan, tycker jag. Tack så mkt får jag väl oxå säga! ♥. Ja, funderar på att byta till Romione, haha. Hatar mitt användarnamn nu faktiskt. Det var en period i förra året som jag verkligen älskade Dramione-fics så då fick det bli det bara .... Och det är nååågot sent att byta nu, orkar inte jobba upp mig igen... Dramione99 - omg thanks, du är också glad och snäll i VARENDA tråd c:, fast still, byt namn till Romione c: (nej, driver dramione är också schysst c: ) OMG FEELINGS ♥♥ ROMIONE♥♥ Och ja, håller med, man ska inte vara uppkäftigt c: Och återigen: Du är så himla ELAK OCH BLÄÄ, nej driver igen, återigen: Du är fantastiskt snäll och glad i varenda tråd! Och har jag sagt att du skriver awesomigt också? c: Ojoj, här går i off topic i offtopic med komplimangs, xD. Aja, du e ju on ändå så... Tackatck! Skriver azumigt? vad menar du då? aj dånt knååw, everything? Läste nåt förut som var ditt, för ganska länge sen xD
9 aug, 2012 18:50 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Dramione99: Jupp, du var en av mina första vänner här! Men nu i veckan fick jag en ny förfrågan från dig så nu ligger du nästan sist på min lista med vänner
~MY TUMBLR~ 9 aug, 2012 19:03 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Dramione99: Jupp, du var en av mina första vänner här! Men nu i veckan fick jag en ny förfrågan från dig så nu ligger du nästan sist på min lista med vänner Ja, sina första vänner kommer man ihåg. Jag är ledsen, men vi är iaf kompisar nu, hehe. var tvungen att resa listan, hade över sjuhundra vänner, kändes lite väl mkt då, raderade alla och började om.... 9 aug, 2012 19:06 |
|
JosefinFini
Elev |
9 aug, 2012 19:08 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 aug, 2012 19:08 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Okej, jag vill också göra en lista nu c: ... Ella/Ron Jag har chattat lite med dig! Tror jag xP ... Japp, det har vi qqqaqqNah 9 aug, 2012 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen