The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag har inte ens sett den! Kanske för att folk säger att den är så olik boken och dels för att jag nästan är helt blind! Skrivet av Hayato: Vem tycker att i PJ filmen *fösrsta) är lite över dramatisk? Jag tycker den är mest tråkig. Liksom Lukes ärr syntes knappt... Jag ville inte se den men gjorde det för min kompis. Kallar henne för Clarisse.... de är lika förutom att min vän faktist är snäll.... men Clarisse är ju ganska snäll i slutet.. KALLAR DU MIG CLARISSE!!!!!! PRATAR INTE OM DIG ALLY!!! TJEJEN JAG SNACKAR OM ÄR MIN KLASSKAMRAT! Jaha bra xD Du är knappast Clarisse Al xD
2 jan, 2017 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag har inte ens sett den! Kanske för att folk säger att den är så olik boken och dels för att jag nästan är helt blind! Skrivet av Hayato: Vem tycker att i PJ filmen *fösrsta) är lite över dramatisk? Jag tycker den är mest tråkig. Liksom Lukes ärr syntes knappt... Jag ville inte se den men gjorde det för min kompis. Kallar henne för Clarisse.... de är lika förutom att min vän faktist är snäll.... men Clarisse är ju ganska snäll i slutet.. KALLAR DU MIG CLARISSE!!!!!! PRATAR INTE OM DIG ALLY!!! TJEJEN JAG SNACKAR OM ÄR MIN KLASSKAMRAT! Jaha bra xD Du är knappast Clarisse Al xD Nej jag alldeles för mager för att vara CLARISSE xD 2 jan, 2017 16:32 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 18:09 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
2 jan, 2017 18:13 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 18:15 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Åh vad kul!! Själv vet jag inte men antagligen någonting med England o göra..... Men det är ju suuupppeerrr coolt!!! Liksom surfing! Du får vara vid havet varje dag!!
2 jan, 2017 18:17 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 18:19 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
2 jan, 2017 18:21 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta!
2 jan, 2017 19:28 |
|
Ginny =)
Elev |
Fokuserat på marint biologiskt liv eller på sjömansliv??
2 jan, 2017 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen