Privat mellan Ripadal och Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och Melody Malfoy
|
Borttagen
|
Snape log och slöt ögonen lite och tänkte lite men öppnade dem snart igen
4 okt, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
Kisara kom in till Sev.
" Pappa" sa hon och klappade händerna.
4 okt, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
Snape ryckte till och lyfte upp henne i famnen och sa.
- Hej min dotter....hur mår du idag?
4 okt, 2015 17:56
|
|
Borttagen
|
" Bra" sa Kisara och log.
4 okt, 2015 18:04
|
|
Borttagen
|
Snape log mot henne och sa.
- Bra min dotter
4 okt, 2015 18:09
|
|
Borttagen
|
" När kommer Inny?" frågade Kisara.
( Inny står för Ginny)
4 okt, 2015 18:11
|
|
Borttagen
|
Snape såg på henne och skrattade och sa lugnt.
- När hon kommer vet jag inte Kisara.
4 okt, 2015 18:16
|
|
Borttagen
|
" Okej" sa Kisara och log.
4 okt, 2015 18:20
|
|
Borttagen
|
(doch är mycket svårt att komma på något att skriva)
4 okt, 2015 21:40
|
|
Borttagen
|
( Men vad ska vi göra då avsluta rollet eller?)
4 okt, 2015 21:43
|
Du får inte svara på den här tråden.