ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Textras
Elev |
Jag springer till Slytherins sällskapsrum och hämtar min kvast, öppnar fönstret och flyger ut. Jag har inte flugit alls sen uttagningen, det känns underbart att sitta på en kvast igen. Jag lutar mig lite framåt och ökar farten.
10 nov, 2013 22:55 |
|
Testralis
Elev |
När jag kommer in i uppehållsrummet är det första jag ser Pling som står på sina ben. Jag jublar.
"Hur?!" Ropar jag och all min sömnighet är borta. Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
10 nov, 2013 22:56 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar lyckligt.
- Brian! Flinar jag. - Fast jag måste träna, kan fortfarande inte gå. 10 nov, 2013 22:57 |
|
Borttagen
|
"Det måste du! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, jag svälter här, ska ner och äta, hörs sen!", jag sätter Pling i en fåtölj innan jag går ner till Stora Salen.
10 nov, 2013 22:58 |
|
Testralis
Elev |
Jag ler mot pling och frågar om hon är hungrig.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
10 nov, 2013 23:00 |
|
Textras
Elev |
Jag sjunker långsamt och landar sedan på Quidditchplanen. Om några timmar kommer den här planen vara fylld av elever som tränar Quidditch. Och jag kommer inte vara en av dom.
10 nov, 2013 23:01 |
|
Borttagen
|
JAg sätter mig nära några från sjuan, bland annat killen i vars knä Tess satt igår.
"Hej, du, Brian va? Har du sett Tess?" "Nej, men tänk inte på det, hon såg det bara som en vänskaplig gest", jag ser hur han besviket sjunker ihop. "Du måste våga ge henne lite mindre plan att leka med, ta mer kontroll." Efter att jag har ätit upp sticker jag till biblioteket och letar reda på en viss bok som jag längtat efter. Quidditch genom tiderna (ny utgåva). Bästa boken någonsin. 10 nov, 2013 23:04 |
|
Testralis
Elev |
Jag tar henne under armen och stöttar henne hela vägen ner till matsalen. Tur att jag inte behöver bära henne nu iallafall.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
10 nov, 2013 23:05 |
|
Textras
Elev |
Jag går in igen. Snabbt smiter jag in i Stora salen med min kvast och rycker åt mig en brödskiva, sen går jag till sällskapsrummet.
10 nov, 2013 23:07 |
|
Borttagen
|
Jag suckar och går så gott det går mot bordet.
10 nov, 2013 23:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen