Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Du är verkligen vacker och så fin." säger han och ler
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jul, 2013 22:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra ler åt hans ord, dricker upp teet och lägger åter huvudet i hans knä. "Älskar sig." mumlar hon leende och gäspar lätt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jul, 2013 22:56 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Gör du det?" frågar han och ler lite.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jul, 2013 22:59 |
|
Vildvittra
Elev |
"Självklart, annars skulle jag ju aldrig säga det." log hon mot honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jul, 2013 23:16 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det klart." säger han och ler lite. "Mh..jag antar det." mumlar D'Tan och sträcker på dig.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jul, 2013 23:18 |
|
Vildvittra
Elev |
"Antar vad?" säger Kestra och gäspar åter och sluter trött ögonen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jul, 2013 23:26 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det du sa." svarar han och ler.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jul, 2013 23:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon nickade och gäspar åter, "Jag är trött, sover du med mig?" frågar hon honom sömnigt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 09:57 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag kan försöka." D'Tan ser på henne och nickar lätt, fast han inte var trött alls.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 16:22 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon ler och kysser honom, sedan går hon upp och börjar klä av sig så hon bara har på sig underkläderna och kryper sedan trött ner i sängen och väntar på honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 16:28 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen