Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
emm!z
Elev |
6 sep, 2015 11:00 |
|
Borttagen
|
Syster: "Men teven sa så!"
Jag: *gör ett test på facebook och det står att han ska börja på en ny sport* Morbror: "Oj, undrar vilken sport jag ska börja på. 100 meter operasång kanske" 6 sep, 2015 11:52 |
|
Borttagen
|
Min käre sambo, vi satt och diskuterade ålder.
"Hur gammal är man när man är 10 år?" 6 sep, 2015 14:15 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Min brors tjej: "Du ska ju snart bli storasyster"
Min treåriga brorsdotter, trotsigt: "neh, jag är en liten syster" 6 sep, 2015 18:58 |
|
brainwashme
Elev |
Jag och min sambo diskuterade utklädnader till halloween.
Jag: jag vet inte vad jag ska vara ... Sambo: du kan ju klä ut dig till Shrek? ...
6 sep, 2015 20:58 |
|
Borttagen
|
Jag och Ankan diskuterade vilket djur olika personer på skolan skulle ha som patronus (ifall de var magiska förstås) på lunchen.
"Asså, vad ska Wilhelm ha? Han är jättesvår ju." - jag "Jag vet inte. Han passar till att ha en vikarie, men det är ju inget djur." - hon "VIKARIE!?! Hahahahah! Men vad ska Oscar H ha då?" - jag "Hmmm, kanske tacos?" - hon Alltså, HAHAHAH!! xD Agnes då. 7 sep, 2015 17:50 |
|
Borttagen
|
Den där Harry Potter snubben - min kompis som ska bedöma Daniel Raddclif's utseende
10 sep, 2015 12:49 |
|
Hängslebyxor
Elev |
haha, den här tråden hade varit full om någon skulle skrivit ner citat listan
- Ylva måste ta kontakt med sitt inre emo - mamma för några dagar sen ![]() ![]()
12 sep, 2015 22:24 |
|
Borttagen
|
Min kusin:
"Där var jag fångat en fisk,*han pekar på en Tio centimeters djup bäck* fast det var när vattnet var uppe bland träden, jag paddlade Banot där. Jag fångade en stor gädda!" Jag:jaha... 1.han är fyra 2.Han har livlig fantasi!!! 13 sep, 2015 09:26 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Sagt av engelskaläraren:
"Do you want me to decorate your classroom like Harry Potter's?" 17 sep, 2015 10:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen