Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hydra
Elev |
Bittersweet får min kram ♥
3 aug, 2012 09:50 |
|
Bittersweet
Elev |
3 aug, 2012 09:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min dagens kram går till luna99 för att jag saknar henne jätte mycket!!! Jag saknar dig mer!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ *kramisar* Det är helt omöjligt för så jag saknar dig är olidligt!!! TVÅ VECKOR IFRÅN VARANDRA DET ÄR INTE KLOKT!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥3♥ Jag vet!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Tur att mugglis finns!!!! ♥♥♥♥♥ 3 aug, 2012 09:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min dagens kram går till luna99 för att jag saknar henne jätte mycket!!! Jag saknar dig mer!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ *kramisar* Det är helt omöjligt för så jag saknar dig är olidligt!!! TVÅ VECKOR IFRÅN VARANDRA DET ÄR INTE KLOKT!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥3♥ Jag vet!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Tur att mugglis finns!!!! ♥♥♥♥♥ Ja det är tur!!!!!! ♥♥♥ En dikt (eller det kanske inte är en dikt!) du är som du är, men jag älskar dig endå. du är som du är men jag skrattar endå. du är som du är men jag va med dig endå! 3 aug, 2012 10:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min dagens kram går till luna99 för att jag saknar henne jätte mycket!!! Jag saknar dig mer!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ *kramisar* Det är helt omöjligt för så jag saknar dig är olidligt!!! TVÅ VECKOR IFRÅN VARANDRA DET ÄR INTE KLOKT!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥3♥ Jag vet!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Tur att mugglis finns!!!! ♥♥♥♥♥ Ja det är tur!!!!!! ♥♥♥ En dikt (eller det kanske inte är en dikt!) du är som du är, men jag älskar dig endå. du är som du är men jag skrattar endå. du är som du är men jag va med dig endå! Aw♥♥♥♥♥♥ Dill♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 3 aug, 2012 10:18 |
|
Lills
Elev |
3 aug, 2012 10:29 |
|
Little J
Elev |
3 aug, 2012 10:35 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Pussar och kramar och all the awards to LunaLovegood1, I love you bby♥ Aaw min älskling, dsm ♥♥
3 aug, 2012 10:37 |
|
Lills
Elev |
3 aug, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min dagens kram går till luna99 för att jag saknar henne jätte mycket!!! Jag saknar dig mer!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ *kramisar* Det är helt omöjligt för så jag saknar dig är olidligt!!! TVÅ VECKOR IFRÅN VARANDRA DET ÄR INTE KLOKT!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥3♥ Jag vet!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Tur att mugglis finns!!!! ♥♥♥♥♥ Ja det är tur!!!!!! ♥♥♥ En dikt (eller det kanske inte är en dikt!) du är som du är, men jag älskar dig endå. du är som du är men jag skrattar endå. du är som du är men jag va med dig endå! Aw♥♥♥♥♥♥ Dill♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ KRAMISAR!!!!!!!!!!! ELLI POWER!!!!! 3 aug, 2012 12:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen