Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
Jag är på! Okej, den 21 januari klockan 20.00, har jag fattat det rätt nu? Ska boka tiden så inget annat kommer i vägen....
11 jan, 2012 18:42 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Åååh nej, jag har missat de två första!! Men jag måste vara med den 21!!!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 11 jan, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, då är alltså PoA den 21 Januari! Tycker om när du säger 21 Januari! Varför? min onda födelsedag e då!!!!!!! onda?? ok soory min evil-iga födesedag nöjd?? 11 jan, 2012 18:56 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, då är alltså PoA den 21 Januari! Tycker om när du säger 21 Januari! Varför? min onda födelsedag e då!!!!!!! onda?? ok soory min evil-iga födesedag nöjd?? Är du eller födelsedagen evil? o_O 11 jan, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pygmepuffen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, då är alltså PoA den 21 Januari! Tycker om när du säger 21 Januari! Varför? min onda födelsedag e då!!!!!!! onda?? ok soory min evil-iga födesedag nöjd?? Är du eller födelsedagen evil? o_O båda 11 jan, 2012 19:09 |
|
onlyoliviaa
Elev |
13 jan, 2012 22:50 |
|
Sommarflickan
Elev |
13 jan, 2012 23:06 |
|
Borttagen
|
Kul att alla ni vill vara med igen!
14 jan, 2012 13:23 |
|
si_tonks
Elev |
14 jan, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Åh, kan inte på lördag ... klassfest <///3 NEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!! 14 jan, 2012 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen