@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Fick typ panik när min dator inte gick att starta. Försökte flera gånger men den bara släcktes igen. Sen är något sönder i den, det skramlar och låter O.o
Dags att köpa en ny? Dx "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jan, 2014 20:46 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
OML I WANT THIS SOCKS!!!
17 jan, 2014 20:47 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Fick typ panik när min dator inte gick att starta. Försökte flera gånger men den bara släcktes igen. Sen är något sönder i den, det skramlar och låter O.o Dags att köpa en ny? Dx Min mobil blinkade och stängde av sig tre gånger imorse och sedan fungerade den utan problem hela dagen i alla fall. Känner samma sak.. 17 jan, 2014 20:54 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Har inverterat färger på mobilen så nu är allt jättekonstigt. Borde dessutom ladda den, göra te, och vara social med mina vänner.
17 jan, 2014 20:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Vildvittra: Fick typ panik när min dator inte gick att starta. Försökte flera gånger men den bara släcktes igen. Sen är något sönder i den, det skramlar och låter O.o Dags att köpa en ny? Dx Min mobil blinkade och stängde av sig tre gånger imorse och sedan fungerade den utan problem hela dagen i alla fall. Känner samma sak.. Eller hur, orka xP Och har ingen inkomst och mina sparade pengar kanske behövs till något annat xD Fast vet inte.....en laptop är det, ca 3,5 år, hur länge ska de hålla? xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jan, 2014 20:57 |
|
Chaemy
Elev |
17 jan, 2014 21:05 |
|
Verro_Luna
Elev |
Intresseklubben antecknar:
Jag älskar musik. No music no life. Verkligen! Istället för en stegmätare borde jag ha sångmätard som mäter hur många sånger jag sjunger varje dag... De skulle bli många det xD Jag får rysningar av vissa sånger, skrattar åt andra, gråter åt en tredje och åt en fjärde ler jag en fånigt leende för att den beskriver mig Spoiler: Tryck här för att visa!
17 jan, 2014 21:11 |
|
Hedwig96
Elev |
Okej sitter o lyssnar på olika introrn till Byggare Bob, gillar faktiskt den finska mer i de här fallet xD ![]() 17 jan, 2014 21:14 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag gillar den låten mycket! ___ Jag har insett en sak, jag gillar ju inte kärlek men ändå lyssnar jag som mest på låtar om kärlek. Förstår mig inte på mig själv! Buhuu! Inte ens jag själv förstår mig på mig själv! XD
17 jan, 2014 21:18 |
|
Kola
Elev |
I'm so f'*ing tired... BUT of course I need to; 1. Clean my room. 2. Take a shower. 3. Write on my novel. 4. Eat..(but that's not a problem) 5. Stop eating. 6. Practice on my guitar. 7. Stop singing like a retard and put down that damn hairbrush. It's not a microphone. 8. Put on my pajamas. 9. Read my book. 10. Practice in English, wait... CHECK! [X] BOOM GOES THE DYNAMITE! BOOOOM!!! that's all I got to say 17 jan, 2014 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen