Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Samma här. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 nov, 2014 22:43 |
|
themarauder
Lärare |
Förstår mig inte på mitt självförtroende, o förstår inte varför jag är så rädd.
=) - just like themarauder 3 nov, 2014 00:25 |
|
Klaestron
Elev |
Ibland känns det som om mitt liv går ut på att rdda andras världar från att rasera medan man själv får klara sig så gott det går.
3 nov, 2014 06:36 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Ibland känns det som om mitt liv går ut på att rdda andras världar från att rasera medan man själv får klara sig så gott det går. Så är det för oss som är för snälla. Omöjligt för folk att se att en annan kan behöva hjälp.. Man får helt enkelt sluta hjälpa andra. 3 nov, 2014 11:49 |
|
Epiphany
Elev |
3 nov, 2014 11:55 |
|
Frivolt
Elev |
Är för trött för att orka med livet idag....Jag vill inte
3 nov, 2014 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Är för trött för att orka med livet idag....Jag vill inte Vad sägs om att flytta ihop och skaffa katter? Så slipper vi folk hemma, som inte förstår något. 3 nov, 2014 15:03 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Är för trött för att orka med livet idag....Jag vill inte Vad sägs om att flytta ihop och skaffa katter? Så slipper vi folk hemma, som inte förstår något. Åh! JAA TACK! Det hade varit underbart, du jag och katter. Perfekt! Ja, då slipper vi folk som inte fattar ett skit.... 3 nov, 2014 15:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Är för trött för att orka med livet idag....Jag vill inte Vad sägs om att flytta ihop och skaffa katter? Så slipper vi folk hemma, som inte förstår något. Åh! JAA TACK! Det hade varit underbart, du jag och katter. Perfekt! Ja, då slipper vi folk som inte fattar ett skit.... Om det var så enkelt så skulle jag ha gjort det för länge sen! Det är så jobbigt när familjen verkar vara ens största fiende, av någon anledning. Eller kanske inte den största så, men när de inte verkar förstå att man faktiskt kan må dåligt och att man faktiskt gör det också... 3 nov, 2014 15:07 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Är för trött för att orka med livet idag....Jag vill inte Vad sägs om att flytta ihop och skaffa katter? Så slipper vi folk hemma, som inte förstår något. Åh! JAA TACK! Det hade varit underbart, du jag och katter. Perfekt! Ja, då slipper vi folk som inte fattar ett skit.... Om det var så enkelt så skulle jag ha gjort det för länge sen! Det är så jobbigt när familjen verkar vara ens största fiende, av någon anledning. Eller kanske inte den största så, men när de inte verkar förstå att man faktiskt kan må dåligt och att man faktiskt gör det också... Jaa! Tycker inte om att allt ska va så svårt hela tiden D: Precis...när ens familj inte förstår en och man inte ens orkar förklara tillslut. Jaaa precis 3 nov, 2014 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen