Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1528 1529 1530 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
VILL INTE till skolan imorgon.

Samma här. Får typ ångest när jag tänker på skolan.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 nov, 2014 22:43

themarauder
Lärare

Avatar


Förstår mig inte på mitt självförtroende, o förstår inte varför jag är så rädd.

=) - just like themarauder

3 nov, 2014 00:25

Klaestron
Elev

Avatar


Ibland känns det som om mitt liv går ut på att rdda andras världar från att rasera medan man själv får klara sig så gott det går.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

3 nov, 2014 06:36

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Ibland känns det som om mitt liv går ut på att rdda andras världar från att rasera medan man själv får klara sig så gott det går.


Så är det för oss som är för snälla. Omöjligt för folk att se att en annan kan behöva hjälp.. Man får helt enkelt sluta hjälpa andra.

3 nov, 2014 11:49

Epiphany
Elev

Avatar


Ska försöka mysa mig igenom den här vintern. Hurr. Poncho varje dag.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F3f7f19f79d4d785eccd243ec6e1ce50d%2Ftumblr_n0wj06FNk51tprbhjo1_500.gif

3 nov, 2014 11:55

Frivolt
Elev

Avatar


Är för trött för att orka med livet idag....Jag vill inte Önskar så mycket att jag bodde själv just nu. Inge förstår mig här hemma, ingen!

3 nov, 2014 14:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Är för trött för att orka med livet idag....Jag vill inte Önskar så mycket att jag bodde själv just nu. Inge förstår mig här hemma, ingen!


Vad sägs om att flytta ihop och skaffa katter?
Så slipper vi folk hemma, som inte förstår något.

3 nov, 2014 15:03

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Är för trött för att orka med livet idag....Jag vill inte Önskar så mycket att jag bodde själv just nu. Inge förstår mig här hemma, ingen!


Vad sägs om att flytta ihop och skaffa katter?
Så slipper vi folk hemma, som inte förstår något.


Åh! JAA TACK! Det hade varit underbart, du jag och katter. Perfekt!
Ja, då slipper vi folk som inte fattar ett skit....

3 nov, 2014 15:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Är för trött för att orka med livet idag....Jag vill inte Önskar så mycket att jag bodde själv just nu. Inge förstår mig här hemma, ingen!


Vad sägs om att flytta ihop och skaffa katter?
Så slipper vi folk hemma, som inte förstår något.


Åh! JAA TACK! Det hade varit underbart, du jag och katter. Perfekt!
Ja, då slipper vi folk som inte fattar ett skit....


Om det var så enkelt så skulle jag ha gjort det för länge sen!
Det är så jobbigt när familjen verkar vara ens största fiende, av någon anledning.
Eller kanske inte den största så, men när de inte verkar förstå att man faktiskt kan må dåligt och att man faktiskt gör det också...

3 nov, 2014 15:07

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Är för trött för att orka med livet idag....Jag vill inte Önskar så mycket att jag bodde själv just nu. Inge förstår mig här hemma, ingen!


Vad sägs om att flytta ihop och skaffa katter?
Så slipper vi folk hemma, som inte förstår något.


Åh! JAA TACK! Det hade varit underbart, du jag och katter. Perfekt!
Ja, då slipper vi folk som inte fattar ett skit....


Om det var så enkelt så skulle jag ha gjort det för länge sen!
Det är så jobbigt när familjen verkar vara ens största fiende, av någon anledning.
Eller kanske inte den största så, men när de inte verkar förstå att man faktiskt kan må dåligt och att man faktiskt gör det också...


Jaa! Tycker inte om att allt ska va så svårt hela tiden D:
Precis...när ens familj inte förstår en och man inte ens orkar förklara tillslut.
Jaaa precis

3 nov, 2014 15:24

1 2 3 ... 1528 1529 1530 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.