Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
7 jan, 2015 01:49 |
|
ginnydiggory02
Elev |
Nej, aldrig.
PUM har sett en HP-film på bio? (Jag har "Old Hogwarts Sorting hat, sing me a song. Speak in my head, tell me where I belong. When things look bad and there's no where to run, Unite all the Houses and we'll fight as ONE." 7 jan, 2015 08:02 |
|
Aurora Borealis
Elev |
7 jan, 2015 08:59 |
|
Markus/sukram
Elev |
fel
Jag tror att personen under mig inte gillar bananer 7 jan, 2015 10:31 |
|
sofia1
Elev |
FEL
Jag tror att personen under mig dansar tango Cupcake Cult 7 jan, 2015 10:34 |
|
Markus/sukram
Elev |
fel
jag tror att personen under mig spelar fotboll i aik 7 jan, 2015 10:36 |
|
Polyjuice
Elev |
Nope
PUM sitter i pyjamas bara för att PUM har lov? Är ganska tråkig 7 jan, 2015 14:21 |
|
Pixie
Elev |
7 jan, 2015 15:15 |
|
Borttagen
|
Om två månader sen är nyligen, så ja. c:
Personen under mig har sett på bio den här veckan? 7 jan, 2015 15:16 |
|
Aurora Borealis
Elev |
7 jan, 2015 16:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen