@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad ska jag ha för profilbild? ;-;
Vill ha typ fem st just nu ;-; 17 jan, 2014 20:00 |
|
LIA15
Elev |
Okej.
17 jan, 2014 20:02 |
|
Borttagen
|
Vet inte om jag ska se nån läskig film eller om jag ska fortsätta att kolla på The Walking Dead (en slags särckserie). Får fortsätta fundera på det.
17 jan, 2014 20:06 |
|
Borttagen
|
När jag var liten så hade jag några kompisar på besök, vi alla åt piggelin och jag satt upp och ner och åt på något konstigt vis och plötsligt så kände jag att jag skulle spy så jag for iväg till badrummet och spydde i badkaret, jag visste inte hur man gjorde rent så jag struntade i det och sen kommer pappa in och frågar om någon har spytt i badkaret, alla säger nej, till och med jag så han har trott sedan dess att en grannkatt har smugit in och spytt i vårat badkar
17 jan, 2014 20:06 |
|
DarkBells
Elev |
17 jan, 2014 20:15 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: När jag var liten så hade jag några kompisar på besök, vi alla åt piggelin och jag satt upp och ner och åt på något konstigt vis och plötsligt så kände jag att jag skulle spy så jag for iväg till badrummet och spydde i badkaret, jag visste inte hur man gjorde rent så jag struntade i det och sen kommer pappa in och frågar om någon har spytt i badkaret, alla säger nej, till och med jag så han har trott sedan dess att en grannkatt har smugit in och spytt i vårat badkar Hahahahahahahh ♥
17 jan, 2014 20:15 |
|
Borttagen
|
Jag ska säga er en grej faktiskt. Det är så att det är jobbigt att gå runt och knacka dörrar och fråga dom om dom vill köpa olika saker. Och nu ska min klass sälja resturangchansen och jag är den ända som bor på den här "delen" utav Hammarö så jag har en fördel men jag vet ju inte vilka som jobbar inne i Karlstad och äter lunch där eller om man äter middag där inne. Vi ska sälja minst 4 stycken fast helst mer, och jag har sälj 5 och vill helst sälja mer. Kan ingen av er på Hammarö så kan ni köpa av mig!
17 jan, 2014 20:23 |
|
Kim Potter
Elev |
17 jan, 2014 20:24 |
|
Chaemy
Elev |
17 jan, 2014 20:28 |
|
Borttagen
|
Yipie, har proppat i mig fem hamburgare från Donken nu! REKORD
17 jan, 2014 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen