@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corazon
Elev |
17 jan, 2014 18:54 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Lyssnar på "Something to remember me by" av Alice Cooper. Gråter nästan för den är så fin!
"I'll be holding you 'till morning light And baby I'm gonna watch you wake up Scattered clothes across the floor And hear you whisper to me "love me again once more" http://www.youtube.com/watch?v=xjvOxD8TE_g
17 jan, 2014 19:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Det här är fan det tråkigaste jag har varit med om på länge. Och då är det typ fem-sex timmar kvar att utstå. Ångrar mig verkligen.
17 jan, 2014 19:03 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Det här är fan det tråkigaste jag har varit med om på länge. Och då är det typ fem-sex timmar kvar att utstå. Ångrar mig verkligen. Vad är det som är så tråkigt?
17 jan, 2014 19:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Usch, 13 är vad man fyller i år... känner mig gammal redan... Jag fyller 18 år... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2014 19:07 |
|
Corazon
Elev |
17 jan, 2014 19:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Fellrendión: Usch, 13 är vad man fyller i år... känner mig gammal redan... Jag fyller 18 år... jag med, suck... 17 jan, 2014 19:10 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Corazon: Skrivet av LunaLovegood1: Det här är fan det tråkigaste jag har varit med om på länge. Och då är det typ fem-sex timmar kvar att utstå. Ångrar mig verkligen. Vad är det som är så tråkigt? Har tre kompisar här och allt de vill göra är typ att skrika, klä ut sig och köra chatroulette fast vi skulle ha serie-maraton... Vi skulle egentligen ha varit hos en av kompisarna, men då skulle inte en kunnat komma så då erbjöd jag att vi kunde vara här... Känns ju sådär faktiskt
17 jan, 2014 19:10 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Corazon: Skrivet av LunaLovegood1: Det här är fan det tråkigaste jag har varit med om på länge. Och då är det typ fem-sex timmar kvar att utstå. Ångrar mig verkligen. Vad är det som är så tråkigt? Har tre kompisar här och allt de vill göra är typ att skrika, klä ut sig och köra chatroulette fast vi skulle ha serie-maraton... Vi skulle egentligen ha varit hos en av kompisarna, men då skulle inte en kunnat komma så då erbjöd jag att vi kunde vara här... Känns ju sådär faktiskt Nej vad jobbigt
17 jan, 2014 19:12 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Fellrendión: Usch, 13 är vad man fyller i år... känner mig gammal redan... Jag fyller 18 år... jag med, suck... Jag tycker inte om att bli äldre. Det är rätt trist.
17 jan, 2014 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen